وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اگر همه آن اسناد در اختیار مردم قرار گیرد مشخص می شود که این مواردی که از فایل صوتی بدست آمده، تنها یک صدم از خیانات مهدی هاشمی و هم دستانش هم نیست. / ما قطعا در بین اپوزیسیون نیرو داریم.
حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در گفتگو با خبرنگار بی باک پیرامون صوت منتشره شده اخیر از مهدی هاشمی اظهار داشت: صوتی که چند روز پیش از مهدی هاشمی منتشر شد و سر و صداهای زیادی به راه انداخت، آنچنان مفتضح بود که باعث شد حتی برادر وی هم انتساب آن صوت به مهدی هاشمی را تکذیب کند.


به گزارش سرویس سیاسی بی باک، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: فرضا که این صوت متعلق به مهدی هاشمی نباشد، ولی ادبیات این حرفها با ادبیات مهدی هاشمی بی ارتباط نیست و طبق گزارش اصل نود، ایشان جزء کسانی بوده که سرپل فتنه داخلی با خارجی ها بوده است .

وی گفت: کمیسیون اصل 90 در دوره هشتم مجلس گزارشی را راجع به فتنه 88 از تریبون مجلس خواند، در این گزارش از مهدی هاشمی به عنوان سرپل فتنه داخلی با خارجی ها نام برده شد. در این گزارش ذکر شده که آنچه ما در اینجا آورده ایم تنها بخش کوتاهی  از چند هزار صفحه سند است.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه گفت: اگر همه آن اسناد در اختیار مردم قرار گیرد مشخص می شود که این مواردی که از فایل صوتی بدست آمده، تنها یک صدم از خیانات مهدی هاشمی و هم دستانش هم نیست.


 

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی اظهار داشت: مهدی هاشمی در این فایل صوتی به خدماتی که نسبت به خارجی ها انجام داده اعتراف می کند و در جمله ای به این مضمون  بیان می کند که خارجی ها می دانند من چه کاری را برای آنها انجام می دهم و چه خدمتی به آن ها می کنم.

وی گفت: این که نیک آهنگ نیروی نفوذی جمهوری اسلامی باشد، اطلاعی ندارم اما ما قطعا در بین اپوزیسیون نیرو داریم.

روانبخش افزود: اگر جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون نیرویی نداشته باشد، این نشان دهنده انفعال ماست و ما حتما کسانی را در جمع اپوزیسیون داریم. خود آنها هم می دانند و همه آنها هم نسبت به یکدیگر مشکوک هستند، اما این که بگویید شخص نیک آهنگ نفوذی است، اطلاعی ندارم.

وی در خاتمه پیرامون ادعاهای مهدی هاشمی در قبال سایت ارزشی رجا نیوز گفت: رجانیوز سایتی است که در جهت افشاگری عوامل فتنه که از جمله آن ها مهدی هاشمی بود، نقش فعالی ایفا کرد و چهره آنها را برملاساخت و به همین دلیل مهدی هاشمی قطعا از رجا عصبانی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:مهدی هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com