وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز، در حالی دادستان عمومی انقلاب و انقلاب تهران خبر از دستگیری 28 نفر در ارتباط با شبکه های ماهواره ای داد که پیش از این بولتن نیوز در روزهای 27 آبان ما و دوم آذر با دو تیتر " جم تی وی درصدد گسترش دفاتر تبلیغاتی خود در ایران " و " ارتباط فیلم‌های جم کلاسیک و صداوسیما چیست؟ " نسبت به ارتباط افراد از داخل سازمان صدا و سیما با شبکه هایی مثل جم تی وی خبر داده بود.

در این رابطه رجا نیوز نیز خبری منتشر کرد مبنی بر این که برخي گويندگان رسانه ملي و مجريان مشهور، در جمع دستگيرشدگان از سوی دادستانی عمومی انقلاب هستند و این موضع باید زنگ هشدار باشد برای توجه بيشتر مديران صدا و سيما.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادسرای ارشاد با اشاره به خبر دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این افراد کسانی بودند که با اجاره 10 ساختمان و تبدیل آنها به دفتر کار با شبکه‌های ضد انقلاب همکاری نزدیکی داشتند.

این افراد که با شبکه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب همکاری داشته و بعضا در کار دوبله و ترجمه بودند با سازماندهی در 10 ساختمان در پایتخت متمرکز بوده و اسناد نشان می دهد با سیستم بهائیت هم همکاری داشته اند.

دستگيرشدگان اخير، به دليل همكاري با شبكه‌هاي ماهواره‌اي ضد انقلاب و دوبله فيلم‌ها و سريال‌هاي غيراخلاقي براي اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي دستگير شده‌اند و در ميان دستگيرشدگان برخي از گويندگان صدا و سيما نيز به حضور دارند كه نام يكي از مجريان مشهور رسانه ملي هم در ميان آنها به چشم مي‌خورد.

در این رابطه بیش از یک ماه پیش، بولتن نیوز خبر داد که شبکه جم تی وی علیرغم تمام توجه اش به تحریف و نابود کردن زیر ساخت های فرهنگی کشور کماکان دفترش در تهران و استودیوش در نیاوران فعال است و کسی هم نیست دست‌کم در این خصوص برای اهالی فرهنگ روشنگری کند.

اما نکته مهمتر این است که چگونه است صداوسیما این امر را می بیند و نه تنها توجهی به آن نمی کند بلکه توضیحی هم در مورد آن به مردم نمی دهد. راستی چه ارتباطی بین مدیران شبکه جم تی و صداوسیما وجود دارد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com