وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سایت نزدیک به مردودین فتنه که گویا از میزان تأثیر این جشنواره در میان مردم، به شدت احساس نگرانی کرده است در آخرین حملات خود به چند تن از نیروهای جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی، آن ها را «خودعمارپندار» خوانده و به ترور شخصیتی دوستان عزیزی مانند وحید جلیلی، نادر طالب زاده و حاج سعید قاسمی پرداخته است.

اما بهانه ای که این سایت برای حمله ی به این عزیزان به میان کشیده است، تریبون داشتن این عزیزان در رسانه ی ملی و نقد همزمان صدا و سیما توسط این عزیزان است! البته جای تعجب نیست که این این سایت معلوم الحال چرا این نکته را نادیده گرفته است که دوستانمان هرگاه به صدا و سیما آمده اند، ممنوع التصویر شده اند!!! (البته این نکته در مورد آقای طالب زاده صادق نیست، اما در مورد دیگر دوستان جبهه ی فرهنگی تقریباً صادق است، وحید جلیلی، وحید یامین پور، حسین عباسی و ...) و صد البته این افراد نخواهند فهمید که حرکت به سمت ایده آل یعنی چه؟ و باز هم نخواهند فهمید که برنامه ای که ساعت 12 شب روی آنتن برود، خیلی با برنامه ی ساعت 7 و 8 و 9 شب فرق می کند! و البته باز هم نخواهند فهمید که صدا و سیمای جمهوری اسلامی، اسیر لیبرال ها و بی بصیرت هایی شده است که در فتنه نهایت فکری که به ذهنشان می رسد، پخش فیلم های روز خارجی برای جلوگیری از به خیابان آمدن معترضین است و نه روشنگری! و باز هم نخواهند فهمید که صدا وسیمای جمهوری اسلامی، در حال حاضر به خاطر ضعف های مدیریتی و گفتمانی و اعتقادی، همان سبک زندگی غربی را فقط با روسری سر کردن به سر بازیگران زن، دنبال می کند!

همان طور که گفته شد، این سایت از میزان مؤثر بودن جشنواره ی مردمی فیلم عمار، به هراس افتاده است. جالب تر اینجاست که این سایت برای نیل به مقصود واهی خود، برای حمله به آقای طالب زاده به نقد برنامه ی راز می پردازد و آن را برنامه ی تکراری(!) می خواند. متنی که در نقد برنامه ی راز در این سایت منتشر شده است، به شرح زیر است:

«نمونه این برنامه ها، برنامه راز نادر طالب زاده است که با وجود معدود قسمتهای جذاب نظیر گفتگو با ابراهیم حاتمی کیا، به دلیل ارائه کم سابقه آنتن به آن، به شدت تکراری و خسته کننده شده است و سوژه های نظیر انجام یازده سپتامبر توسط حکومت آمریکا، فروپاشی اقتصاد آمریکا و خیلی بد بودن غرب و محصولاتش، تقریبا هر کدام حداقل ده بار در این برنامه تکرار شده اند و با استفاده از فسیل های رسانه ای که تنها امتیاز آنها در خارجی بودن آنهاست، حرفهایی که ده بار از زبان عباسی و جلیلی و قاسمی به زبان فارسی گفته شده، چندبار نیز از زبان این افراد به زبانهای انگلیسی وعربی و فرانسه بلغور می شود تا مخاطب کاملا به آن مطمئن گردد.»

همانطور که از تمامی سَکَنات و وَجَنات تمام رسانه های اصلاح طلب پیداست، «آنتن داشتن» در صدا و سیما یکی از اصول لا ینفک حیات سیاسی هر تفکر و ایده است و بنابر این اگر آقای حاتمی کیا بیاید (که آنتن کم داشته است!!!) پس «راز» خوب و جذاب می شود اما اگر «تری میسان» که حرف های انقلاب اسلامی را به زبان فرانسوی می زند (و می توان او را به حق «حزب اللهی» نامید) به برنامه ی راز بیاید، «راز» برنامه ی تکراری می شود! این افراد پر مدعا سوت زنان از کنار واقعیت صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان می گذرند و در اهانت به عزیزانمان می گویند: «در این شرایط به نظر می رسد اگر این دوستان خودعمار پندار، اصرار دارند انقلاب فقط همان چیزی است که خودشان می گویند و شخصیتهای برجسته انقلاب نظیر شهید مطهری، شهید بهشتی که به آزادی بیان به عنوان یکی از آرمانهای اصلی انقلاب اعتقاد داشتند، اشتباه می کردند، به جای دم زدن از صدور انقلاب، خودشان را به هر جایی که تمایل دارند، صادر کنند تا مردم هم بتوانند از دست این تفکرات افراطی نفس بکشند.

بدیهی است با توجه به روابط صمیمانه و حمایتهای بی دریغ این دوستان از احمدی نژاد، دولت علاوه بر بلیط هواپیما و هزینه اقامت، قطعا جایزه صادراتی هم به این دوستان پرداخت خواهد کرد!»

این گروه حامی فتنه که مدعی هستند « شخصیتهای برجسته انقلاب نظیر شهید مطهری، شهید بهشتی که به آزادی بیان به عنوان یکی از آرمانهای اصلی انقلاب اعتقاد داشتند» اما خود حتی تحمل یک برنامه ی راز (آن هم در ساعتی که مردم در خواب ناز به سر می برند) و یک جشنواره ی فیلم عمار (که تا سال قبل در بایکوت خبری همان صدا وسیما قرار داشت و امیدواریم امسال نباشد) را ندارند! و این در حالی است که خودشان «بی بی سی» ها و «وی او ای» ها و هزاران روزنامه ی زنجیره ای (شما بخوانید زنجیری!!!) داخلی و هزاران جشنواره ی فیلم خارجی را که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند، می پرستند!!! یک نیست به آن ها بگوید: «سگی بگذار! ما هم مردمانیم!!!»

بگذریم! اما چرا وقتی این سایت می خواهد حملات خود را به آقای طالب زاده به اوج ببرد، به این امور انتقاد می کند: «سوژه های نظیر انجام یازده سپتامبر توسط حکومت آمریکا، فروپاشی اقتصاد آمریکا و خیلی بد بودن غرب و محصولاتش» ؟

این امر، دیگر «غرب شیفتگی» حضرات گرداننده ی این سایت را به وضوح به نمایش می گذارد! باید از گردانندگان سایت پرسید که تبیین ماهیت غرب که سی و سه سال «مرگ بر آمریکا»ی مردم ایران اسلامی را در پی داشته است، چه چیز بدی است که تکراری و خسته کننده می شود؟ تبیین چرایی دشمنی با غرب یکی از واجبات حرکت انقلابی اسلامی است که البته اگر نخواهیم خیلی بد قضاوت کنیم و بگوییم که دست بعضی ها در دست استکبار است، باید بگوییم حد ریاضی درک آن بعضی ها به منهای بی نهایت میل می کند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:عمار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com