وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هر جنایتی که در جهت منافع آمریکا باشد یک عمل کاملا پذیرفته شده و پسندیده در راستای حقوق بشر است، فرقی نمی کند که قتل عام زنان و کودکان باشد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد بهانه جدید تصویب این قطعنامه گفت: آمریکا از هر فرصت برای به دست آوردن بهانه بر علیه ایران استفاده می کند، این بار شکایت یک خانواده مسیحی ایرانی یکی از مواردی است که دست آویز تصویب این قطعنامه شده است

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سید باقر حسینی دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آنچه تا به حال از سازمان ملل دیده شده است بدست می آید که هر جنایتی که در جهت منافع آمریکا باشد یک عمل کاملا پذیرفته شده و پسندیده در راستای حقوق بشر است، فرقی نمی کند که قتل عام زنان و کودکان باشد و یا جنایاتی که توسط تروریستها در سوریه و یا جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و یا در هر کجای دنیا باشد. اما اگر ملتی برای دفاع از حقوق قانونی خود کاری انجام دهد که مطابق میل آمریکا نباشد اینجا این کار قانونی یک عمل ضد بشری محسوب می شود و بلافاصله قطعنامه ها و بیانیه ها در محکومیت آن صادر می شود. جنایت های زیادی را در دنیا شاهد بودیم که صدای اعتراض آمریکا در نیامد به خاطر اینکه به منافعش لطمه ای وارد نمی شده و یا توسط مزدوران خود آمریکا انجام می شده است.

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسائلی چون مرگ یک وبلاگ نویس در زندان، که ممکن است افرادی در این زمینه کوتاهی کرده باشند، در همه جای دنیا اتفاق می افتد و البته اشتباه هم می باشد اما آمریکایی ها و دشمنان داخلی و خارجی این مساله را طوی نشان دادند که انگار یک جنایت بزرگ بشری رخ داده است در حالی که جمهوری اسلامی ایران بلافاصله افرادی را که در این مورد مقصر بودند را بازداشت کرد و روال قانونی که باید انجام بگیرد را پیگیری می کند و با متخلفین برخورد خواهد شد.

حسینی افزود: در صورتی که بسیاری از جنایات بشری به راحتی در غرب سانسور می شود و حتی اگر اطلاع رسانی شود این جنایات چنان نشان داده می شود که مورد خاصی نبوده و باید انجام می شده است،مانند اتفاقات افغانستان و عراق و حتی در سوریه که مدیریت و سازماندهی همه ترورسیت های خاورمیانه است که برای رسیدن به اهداف امریکا در سوریه دست به جنایت می زند.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد بهانه جدید تصویب این قطعنامه گفت: آمریکا از هر فرصت برای به دست آوردن بهانه بر علیه ایران استفاده می کند، این بار شکایت یک خانواده مسیحی ایرانی یکی از مواردی است که دست آویز تصویب این قطعنامه شده است و همچنین گزارشات بی اساس دیگر در مورد اعدام هایی که در کشور صورت می گیرد که مربوط می شود به جنایتکارانی که در حق مردم ایران جنایت کرده اند.


دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این قانون جمهوری اسلامی ایران است که کسانی که مرتکب قتل نفس می شوند باید به سزای عمل خود برسند. در قرآن کریم کشتن یک انسان برابر با کشتن تمام انسانها است. روال کار استکبار جهانی همین است که به دنبال سوژه هایی باشند برای دسیسه قرار دادن بر علیه کشورهایی که در راستای سیاست های استکبار نیست ولو این کارها از لحاظ قانون اساسی هر کشوری موجه باشد.

 نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند تصریح کرد: چنین قوانینی در خود ایالات متحده آمریکا نیز وجود دارد، مجازات اعدام در بسیاری از کشورها وجود دارد که به حق هم می باشد و اگر بنا باشد که جانیان به سزای عمل خود نرسند اتفاقی که در خود امریکا رخ داد ؛ تکرار خواهد شد و یک نفر به راحتی 27  دانش آموز و معلم را وحشیانه قتل عام می کند که در این موارد اعدام یک حالت بازدارنده می باشد.

حسینی تاکید کرد: تمام قوانین مجازات اسلامی را ادامه خواهیم داد و فرقی نمی کند که آمریکا و یا هر کشور دیگری با آن موافق باشد یا نباشد.

وی در مورد پاسخ ایران به تصویب قطعنامه ضد حقوق بشری سازمان ملل بر علیه ایران گفت: ایران کشوری است که خودش قربانی ترور است. جنایت های وحشیانیه زیادی منافقین بر علیه مردم ایران انجام داده است، منافقین در ایران 12 هزار قربانی گرفتند و 17 هزار قربانی ترور در ایران داریم اما آمریکا منافقین را از لیست تروریستها حذف کرد که نشان دهنده ماهیت اصلی آمریکا است. ایران قاطع و جدی در مقابل بیانیه بی اسای و غیر منطقی که صددرصد مغرضانه است یک پاسخ جدی و مبتنی بر آموزه های دینی و اعتقادی خواهد داد. ایران یک کشور مستقل است و آمریکا با آن همه جنایتی که انجام داده جایگاهی ندارد که مدعی حقوق بشر در ایران باشد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی در مورد اینکه ایران درخواستی داشته باشد برای حضور گروههای سازمان ملل و مشاهده نزدیک اتفاقات در ایران گفت: اگر همه آنچه که در ایران اتفاق می افتد را برای سازمان ملل به تصویر بکشیم بازهم غرض ورزی های خود را ادامه خواهند داد، البته بد نیست که بعضی مواقع، بخشی از حقایق منتقل شود و حتی گروهی از سازمان ملل در ایران حضور پیدا کنند و تمام حقایق را از نزدیک ببینند و با گزارشات دروغین آمریکا مقایسه کنند و حقایق روشن شود، اما بازهم آمریکا و همپیمانانش بیانیه های دیگری بر علیه جمهوری اسلامی ایران صادر خواهند کرد.

حسینی در پایان در مورد قطع شبکه های برون مرزی انگلیسی زبان پرس تی وی واسپانیایی زبان هیسپان تی وی گفت:  بسیاری از شبکه های ماهواره ای زیر نظر رژیم صهیونیستی هستند و در راستای مخفی نگه داشتن  جنایات صهیونیست به قطع شبکه های ایرانی که پرده از این جنایات بر می دارند اقدام می کنند و این انتظار می رود که مدعیان حقوق بشر برای جلوگیری از رسوایی خود دست به چنین کارهایی بزنند البته ایران باید از راه های دیگر حقایق را به مردم جهان به نمایش بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:مدعیان حقوق بشر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com