وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

يك همكار ديگر بخش فارسي صداي آمريكا پس از 8 سال همكاري اخراج شد.
به گزارش کیهان به نقل از وب سايت سكولاريسم نو (وابسته به اپوزيسيون مقيم آمريكا) سام قندچي از سوي كاوه باسمنجي اخراج شده است. سكولاريسم نو خاطرنشان كرد: آقاي سام قندچي 8 سال پيش به دعوت صداي آمريكا، كار خود را در سانفرانسيسكو رها كرده و همراه با خانواده به واشنگتن دي.سي رفتند تا عهده دار مسئوليتي در سايت اين سازمان شوند.
اكنون مسئولان صداي آمريكا به ناگهان و با زننده ترين لحن ها به خدمات ايشان خاتمه داده اند. ما از اينكه صداي آمريكا به اين حال و روز افتاده است متأسفيم.
اين وب سايت از قول همكار اخراجي VOA نوشت:سام قندچي در ماه ژوئيه 2005 به عنوان كارمند قراردادي در صداي آمريكا توسط مديري استخدام شدم كه خود پس از چند ماه از صداي آمريكا رفت. در 8 سال گذشته وب سايت بخش فارسي صداي آمريكا را به تنهايي براي 8 ساعت شيفت شب اداره مي كردم. قرارداد كارم روز 20 دسامبر تمام مي شود و آقاي كاوه باسمنجي سردبير جديد صداي آمريكا از تمديد آن جلوگيري كرده است. در هشت سال گذشته به دليل اعمال نفوذ برخي افراد هر بار كه براي استخدام دائم در صداي آمريكا تقاضا مي كردم، رد مي شدم و كساني كه صلاحيت بسيار كمتر تحصيلي و تجربي در ژورناليسم و اينترنت داشتند، برگزيده مي شدند. در نتيجه از مزاياي كارمند رسمي براي امنيت شغلي برخوردار نشدم و اكنون عذر مرا پس از 8 سال خواسته اند.
يادآور مي شود روند اخراج ها و تسويه حساب ها در صداي آمريكا طي يك سال اخير شدت گرفته و افرد متعددي با اتهامات اخلاقي، مالي و بي كفايتي اخراج شده اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,صدای شیطانvoa, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com