وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنده از مردم ترکیه خصوصا عموم مسلمانان آن دیار اعم از ترک های سلحشور, کردهای غیور چه سنی مذهبان و چه شیعیان در عجبم که چگونه به دین خود عمل نمی کنند و اجازه می دهند تا یک خیانت کار امور اجرایی کشور تاریخی ترکیه را برعهده بگیرد؟ از این مردم در عجبم که چگونه حکومت یک برده را قبول دارند؟ چگونه امور کشور خود را به پست ترین فرد یعنی یک نوکر آنهم نوکر خود فروش صهیونیسم سپرده اند؟ مردم ترکیه عاقلند شاید چهره تورا نمی شناسند. توبه کن و از اربابان خونخوارت تبری کن تا شاید خدا و ملت ترکیه تو را ببخشند.
من روزی را می بینم که شعله های قیام حق طلبان ترکیه تو را در آتش خشم وسیع مردمی می سوزاند و همچون حسنی نا مبارک که اینک ماموریتش را تو انجام می دهی در کنار آن برده همسایه ات الهام علی اف در نهایت ذلت هلاک خواهید شد.
ما مردم تبریز که بخشی از ایران هستیم مسائل را می بینیم و آن روی سکه را تشخیص داده و تو را دشمن خود می دانیم...

در پایان از مردم ترکیه می خواهم تا با تمسک به آیه ((فان حزب الله هم الغالبون )) وارد عمل شده و پس از غلبه بر جاسوسان حاکم خود، کشور مستقل ترکیه را در شان سابقه کهن تاریخی و اسلامی اش حفظ نموده و خود را آماده پیشگامی در نهضت آزادسازی قدس شریف نمایند.
به هرچه ایمان دارید قسم می خورم که بهار عدالت در راه است و الآن وقت خواب زمستانی نیست. باید از خواب غفلت بیدار شد و یخبندانهای ظلم را در هم شکست . شما مردم ترکیه وارد عمل شوید آن مردموعود بیاری تان خواهد آمد.

بیاری خدای توانا
روح الله بجانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:حاکمان خود فروخته,نوکران آمریکاوغرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com