وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این خبر تایید خبر برخی رسانه‌های سوری است که در ژولای گذشته اعلام کرده بودند که یگان‌های نظامی اسرائیلی از خاک ترکیه و از طریق مسیر حلب وارد سوریه شده و به گروه‌های مسلح اضافه شده‌اند. آنها مأموریت خود را تسلط بر سلاح های شیمیایی سوریه معرفی کرده‌اند.

اطلاعات جدید نشان از آن دارد که نشست‌هایی در ترکیه بین کارشناسان اسرائیلی از آکادمی بیولوژیک اسرائیل و تعدادی از افسران جدا شده از ارتش عربی سوریه و برخی دیگر از فرماندهان گروه‌های مسلح برگزار شده است.

این اطلاعات در حالی منتشر شده که پیشتر نیز روزنامه های آلمان از وجود عناصری از نیروهای نظامی آمریکا و فرانسه خبر داده که به صورت متمرکز در شمال اردن و نزدیکی مرزهای این کشور با سوریه مستقر شده‌اند، بنا بر این اطلاعات، این نیروها آماده ورود به سوریه بعد از سقوط نظام بشار اسد هستند، آنها سعی خواهند کرد تا بلافاصله بعد از سقوط احتمالی اسد وارد سوریه شده و مانع از دستیابی گروه‌های اسلامگرا به تسلیحات شیمیایی این کشور شوند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فرانسوی عمدتا تحت پرم نیروهای چتربازان هستند که پیشتر با ورود به خاک سوریه تحت عنوان بیمارستان‌های موقت برای مداوای مجروحان اقدام به مأموریت‌های شناسایی کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:رژیم اشغالگرقدس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com