وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پژوهشگر موسسه کیهان در ادامه گفت:  قبل از حضور خاتمی در این نشست محرمانه، عطاالله مهاجرانی یک یادداشت از طرف خاتمی به دست این جاسوس می‌رساند تا ارزیابی خود را از ایران و وضعیت کنونی ایران در گزارشی به او ارائه دهد.

فضلی‌نژاد اظهار داشت: پس از سال 86 و غلبه گفتمان اصولگرایی، شورایی در پاریس تشکیل می‌شود با عنوان شورای جهانی فتنه اسلامی که همان طور که از نام این شورا پیدا بود برای خود ماموریتی جهانی قائل بود.

وی در بیان اهداف فتنه‌گران عنوان کرد: اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام پول و زر با حاکمیت سرمایه از جمله برنامه‌های فتنه‌گران بود که بتوانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

سیاستمداران میانه‌رو یکی از شرکای فتنه‌گران

پژوهشگر موسسه کیهان در بخش دیگری از سخنان خود به شریک جویی عوامل فتنه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آنان به دنبال شریک در کشور برای فتنه بودند و در این ارتباط چند گروه می‌توانستند برای آنان به عنوان شریک محسوب شوند.

فضلی‌نژاد خاطرنشان کرد: سیاستمداران میانه‌رو یکی از گروه‌هایی بودند که در این جریان به عنوان شریک مطرح می‌شدند علاوه بر این روحانیون لیبرال که قائل به اسلام فقاهتی و ایده‌لوژیک نیستند نیز به عنوان یکی دیگر از شرکای فتنه‌گران مطرح بودند.

کلید خوردن باز خوانی فلسفه غرب توسط سید محمد خاتمی

وی به حضور خاتمی نیز اشاره کرد و افزود: ابتدای سال 70 بود که سید محمد خاتمی از وزارت ارشاد استعفا می‌دهد و به کتابخانه ملی به عنوان رئیس می‌رود، در همان زمان حلقه‌ای اطراف او که تشکیل از افرادی مانند محمدتقی فاضل نوری، محسن کدیور و سید جواد طباطبایی می‌گیرد.

پژوهشگر موسسه کیهان افزود: این حلقه تشکیل شده از این افراد بازخوانی فلسفه غرب را کلید می‌زنند و سید جواد طباطبایی همراه با سید محمد خاتمی که مشاور رئیس جمهور و رئیس کتابخانه ملی بود، آغاز کننده این طرح می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:کروبی,موسوی,مهاجرانی,کدیور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com