وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

الخواجه می نویسد: در مارس  2011  یگان هایی از عربستان و امارات برای سرکوب معترضان دموکراسی خواه و مسالمت جو وارد عمل شدند؛ در حملات سرکوبگرانه نظامیان بحرینی با پشتیبانی نظامیان سعودی و اماراتی زنان و کودکان و سالخوردگان به دلیل تنفس گازهای سمی که حتی به خانه های آنها شلیک می شد، جان دادند و نوجوانان معترض به ضرب گلوله نیروهای امنیتی یکی پس از دیگری کشته می شدند.

زینب در مقاله خود آورده است:"جای تعجب ندارد که در زندانهای بحرین با چهار، پنج عضو یک خانواده در آن واحد ملاقات کنی."

به عقیدۀ الخواجه، مبارزه برای برقراری آزادی و دموکراسی در بحرین نتیجه ای ندارد، زیرا حاکمان بحرین به هم پیمانان قدرتمندی از جمله عربستان و آمریکا تکیه دارند؛ آمریکایی که ادعای حمایت از حقوق بشر و دموکراسی دارد، اما به بحرین سلاح برای سرکوب دموکراسی خواهان ارسال می کند و رژیم آل سعود نیز از سرکوبگری های آل خلیفه حمایت می کند.

به گزارش العالم، زینب الخواجه در این مقاله می افزاید: معیارهای دوگانه آمریکا، با زیرسئوال بردن اعتباراین کشور در سراسر منطقه، پیامهایی نیز برای دیگران دارد؛ اینکه اگر همپیمان آمریکا شوی می توانی در عین نقض حقوق بشر، از تبعات آن نجات یابی.

در پایان این مقاله آمده است: مردم بحرین با وجود بهایی سنگینی که برای خواسته های خود داده اند، همچنان به دنبال حقوق بشر و دموکراسی هستند؛ ارزش هایی که آمریکا مدعی دفاع از آن است، اما شرم آور است که آمریکا از رژیمی حمایت می کند که همۀ این ارزشها را زیر پا گذاشته است.

یادآور می شود، زینب الخواجه فعال سیاسی بحرینی بارها به دلیل فعالیت های انقلابی و حقوق بشری اش بازداشت شده است و اخیرا به اتهام تحریک علیه رژیم حاکم یک ماه بازداشت به سر می بُرد.

زینب، دختر عبدالهادی الخواجه وکیل حقوق بشر سرشناس بحرینی است که وی نیز پس از سالها فعالیت حقوق بشری در داخل و خارج از بحرین و مبارزات طولانی علیه دیکتاتوری آل خلیفه، به اتهامی مشابه در سال گذشته به حبس ابد محکوم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:رژیم ضدانسانی آل خلیفه و آل سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com