وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


وی با اشاره به دست قدرت خدا در حماسه 9 دی بیان داشتند: این حرکت به این دلیل حماسه خوانده می شود که کاملا مردمی و خود جوش بود در کوتاه ترین زمان ممکن. لذا اینگونه شد که بساط تمام این افراد یزید صفت را تار و مار کردند و آنها را در طی نیل به هدف شوم شان که بر اندازی نظام بود ناکام و نافرجام گذاشتند، که این افراد اکثرا متشکل از گروه های سلطنت طلبان، بهائیان، منافقین و البته اصلاح طلبان؛ چرا که این فجایع را محکوم نکردند، بودند.

 
وی در خصوص عاقبت رسیدگی به پرونده ی فتنه گران که اصلی ترین خواسته ی مردم حاضر در حماسه ی 9 دی بودند، ابراز داشت: مردم نسبت به ولی امر مسلمین و حمایت از مقام شامخ ولایت به خوبی و زیبایی نقش آفرینی کردند که باز هم بنظر بنده در جریان عاشورای سال61 هجری قمری این مردم حضور می داشتند جزء یاران ابا عبدالله الحسین می بودند. در این میان در خصوص بحث پیگیری محکومیت فتنه گران و محاکمه ی آنها پس از گذشت 3 سال از یوم الله 9 دی و خواسته ی مردم مبنی بر محاکمه ی فتنه گران، شاید بتوان گفت مصلحت اندیشی ای مد نظر قرار گرفته است و از سوی دیگر مسئولیت قوه ی قضائیه محسوب می شود که می بایست با حساسیت بیشتری این مسئله را پیگیری می کردند.

کوثری گفت: این حماسه را خود مردم به تنهایی خلق کردند و مسئولین در این زمینه آن چنان که باید و شاید نتوانستند وظایف خود را انجام دهند. در واقع سال های گذشته نیز رهبری با بینش قوی، شناخت موثر و جامع از زمان خود و آینده بحث عوام و خواص را مطرح کردند، آنچنان که ضرورت این بحث را در فتنه ی سال 88 شاهد بودیم. مردم از این امتحان بزرگ الهی با سر بلندی بیرون آمدند اما مسئولین اگر همانگونه عمل می کردند چه بسا که همین الان نیز درگیر این قضایا می بودیم.

 
سردار کوثری نیز در خصوص برخی رفتارهای اخیر افرادی که به نحوی در امر کشور مسئولیتی دارند و خلاف خواسته های مردم و صلاح نظام در حرکت اند افزود: مردم از مسئولانی که در درجه ی اول در قبال خون شهدای کشورمان چه در 8 سال دفاع مقدس، چه در 8 ماه فتنه و چه شهیدانی که در راه اعتلای نام کشورمان در هر زمان و در هر گوشه ای به مقام والای شهادت رسیده اند؛ مسئولیت دارند و در درجه ی بعد در قبال خود مردم که ولی نعمتان همین مسئولان اند، انتظار درک جایگاه حساس و خطیرشان و همچنین اجرای درست وظایفشان را دارند. و الا مردم به مراتب بسیار بهتر و با بصیرت تر این گونه مسائل را از خیلی مسئولین درک می کنند، مسئولین به همین دو روز دنیا بسنده نکنند و به فکر آخرت و پاسخگویی خودشان نسبت به عملکردشان نیز باشند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جایگاه مسئولیتی که برخی ها در زمینه ی مدیریتی کشور گرفته اند، اگر در شرایط حساس اینچنینی موضع انقلابی و شایسته نگرفتند قطعا بدانند روزی ضربه اش را خواهند خورد و در آخرت باید جوابگو باشند چرا که در این میان مردم راه درست را طی کرده و در نهایت این خود مسئولین ناشایسته هستند که روسیاه می مانند.
 
ایشان در پایان موضع خواص در آن ایام را اینگونه بیان کردند که: بعضی از همین خواصی که البته به ظاهر خواص خوانده می شوند از این حرکت حماسه گونه مردم ناراحت بودند و در این زمینه کوتاهی و قصور انجام دادند. البته نادیده نماند که برخی خواص نیز بخوبی و به موقع موضع گیری کردند و با مردم همراه شدند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 دی 1391برچسب:سران فتنه,موسوی و کروبی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com