وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار حقوقی ایسنا، درخصوص دلایل انتقال فائزه هاشمی به انفرادی زندان اوین اظهار کرد: فائزه هاشمی قوانین و مقررات زندان را مکررا زیر پا گذاشته بود و متاسفانه تذکرات تاثیری بر رفتارهایش نداشت. لذا تخلفاتش به دادسرای شهیدمقدس منتقل شد و مقامات قضایی نیز دستور دادند که وی به سلول انفرادی منتقل شود.

 

رییس سازمان زندان‌های کشور درباره اینکه او احتمالا تا چه مدت در انفرادی خواهد بود، خاطرنشان کرد: سقف حضور محکومان در سلول انفرادی مشخص است اما کف آن معلوم نیست. بدین معنی که طبق آیین‌نامه و مقررات زندان می‌توان فردی که تخلف انجام داده است را تا 20 روز در این محدودیت قرار داد.

 

وی بیان کرد: گاهی اوقات فرد متخلف بعد از گذشت چند روز از کار خود پشیمان می‌شود یا قراین دیگری به دست می‌آید که فرد اقدامات گذشته خود را تکرار نخواهد کرد که در این صورت او را به محل قبلی خود در زندان بازمی‌گردانند، البته این موضوع بستگی به تعامل «فائزه هاشمی» و اثربخشی این محدودیت در رفتار او دارد.

اسماعیلی در پایان بار دیگر تاکید کرد که فائزه هاشمی مقررات و ضوابط زندان را که در آیین‌نامه پیش‌بینی شده است، رعایت نکرده و به همین دلیل محدودیت‌هایی برای او اعمال شده است.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری روز دوشنبه خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی در این باره گفته بود که «زندان یک‌سری مقرراتی دارد و اگرچنانچه آن مقررات زیرپا گذاشته شود، اقداماتی تنبیهی وجود دارد که توسط خود زندان انجام می‌شود. براساس آن چیزی که من شنیده‌ام، ایشان (فائزه هاشمی) اقداماتی داشته‌اند که به لحاظ همان مسائل تنبیهی از سه روز پیش به انفرادی رفته‌اند.

وی تاکید کرد که از جزییات اقدامات «فائزه هاشمی» به انفرادی بی‌اطلاع است اما گفت که «انتقال او به انفرادی با نظر مسوولان زندان و طبق ضوابط داخلی و نه براساس حکم دادگاه بوده است».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:فائزه هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com