وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز، اما با نگاهی دقیق‌تر به این مسئله، واقعیات دیگری روشن می شود که نباید بینندگان از این واقعیت به راحتی بگذرند.

یکی از سوال‌هایی که ابتدائاً ایجاد می‌شود، این است که اصولاً چه ارتباطی بین این عنوان و فیلم های مبتذل ترکی وجود دارد که نه تنها صحنه های زننده ای را به مخاطب نشان می دهند بلکه هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی ندارند؟

براستی مدیران این شبکه در خصوص تاریخ ملت ایران و ایرانی‌ها چه فکر می کنند که با این اقدام خود توهین مضاعفی به مردم و ملت ایران می کنند؟ چه سنخیتی بین این عنوان و فیلم های ضد اخلاقی و ضد خانوادگی ترکیه ای وجود دارد که این دو را با هم مرتبط کند؟ چگونه می توان جرات کرد که در سمت راست تصاویر زشت و زننده سریال‌های ضد اخلاقی ترکیه ای که پیامی جز ابتذال و فحشا ندارند، عناوین مقدسی را قرار داد که نه تنها بخشی از تاریخ اسلام و مسلمین است بلکه بیانگر روح مردانگی انسان‌های آزاده ای است که ظلم و ستم و بد اخلاقی را برنتابیدند و با لشگریان کفر و ضد اسلام جنگیدند.

این اقدام در نوع خود بزرگ‌ترین توهین به مبارزه بزرگ مردی از تبار پیامبر(ص) است که با مبارزه خود، عزت و مردانگی را جاودانه کرد و روح تازه ای را در کالبد انسان‌های آزاده دمید.

معمولا رسم بر این است که می گویند حتی بد نام‌ترین انسان‌ها با فرا رسیدن چنین ایامی دقت بیشتری در رفتار خود می‌کنند و دستکم اگر نمی توانند آزادمرد باشند، حداقل توهین نمی کنند.


با این حال، گردانندگان شبکه جم باید بدانند که مخاطبان امروز مخاطبین هوشیاری هستند که نیک و بد را خوب می شناسند و نمی توانند سیاهی را هم ردیف سفیدی و اخلاق را هم ردیف ضد اخلاق ببینند.

دست زدن به چنین اقداماتی نه تنها این شک و گمان را در مخاطب درست می کند که مدیران این شبکه درصدد اغفال مردم هستند، بلکه این سوال را هم برای مخاطب برجسته می کند که چه ارتباطی بین دستگیر شدگان اخیر و عوامل این شبکه و در رأس آنها برادران و خواهران مدیر کنونی شبکه جم یعنی سعید کریمیان و اقدامات اخیر آنها وجود دارد؟ هرچند همه می دانند که این رنگ دیگر حنا ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com