وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حبیب‌الله عسگراولادیٰ عضو ارشد حزب موتلفه دو شب پیش (پنجشنبه) در مراسم دهه آخر صفر در محل مدرسه شهدای موتلفه، ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که "چرا در اظهارنظر قبلی خود، موسوی و کروبی را فتنه‌گر ندانسته‌اید؟"، اظهار کرد: موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند بلکه فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است!

 

 

وی افزود: فتنه‌گران در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸، اطراف موسوی و کروبی را گرفتند و این دو باید از این فتنه‌گران اعلام برائت کنند.

اینکه آمریکا، انگلیس و استکبار ( برخی از کشورهای غربی - عربی حاشیه خلیج) فتنه گر هستند بر کودکان تازه ثبت نام کرده در مهد هم پوشیده نیست اما اینکه چرا بعد از سالها تلاش کشورهای استکباری، در سال 88 اژدهای دو سر فتنه در داخل کشور خیز برداشت را باید یک سر آنرا در بیت پدر معنوی جریانات انحرافی که خروجی افکارش دولت سازندگی و اصلاحات شد جستجو کرد و سر دیگر آنرا در شهوت قدرت طلبی، خودخواهی، فتنه گری و بی تعهدی افرادی چون موسوی، کروبی، خاتمی و چند نفر دیگر دنبال نمود.

 

 

به هر حال موتلفه این روزها در حرکتی انتحاری خود را از کوه اعتماد مردم به ته دره ای پرتاب کرده است که علاوه بر سرشکستن ها و زودگذر بودن پروازهایش، همنشینی با کسانی را به دنبال دارد که هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند بلکه مردم بارها خواهان محاکمه و اعدام آنها شده بودند.


گفتنی است؛ حزب موتلفه سوابق درخشانی در کارنامه خود داشته است که باعث محبوبیت این حرب در بین مردم در اوایل انقلاب گردید اما متاسفانه بدلیل عملکرد انحرافی برخی از اعضای فعلی این حزب، مردم تهران در انتخابات اخیر مجلس حتی به دبیرکل و قائم مقام این حزب هم رای ندادند تا اینکه امروزه شاهد انزوای عجیب و روزافزون این عجیب در بین مردم باشیم.

 حزب مؤتلفه اسلامی یا هیات‌های موتلفه اسلامی، از ائتلاف ۳ هیات مذهبی پیرو حضرت امام خمینی در منزل وی، شکل یافت. هیات‌های ائتلاف کننده شامل هیات مسجد شیخ علی، هیات اصفهانی‌ ها و هیات موید بود.

این تشکل اسلامی که با نام‌های هیات‌های موتلفه اسلامی، جمعیت هیات‌های موتلفه اسلامی، حزب موتلفه اسلامی و ... نیز شناخته می‌شود، در شکل گیری و هدایت قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقش داشت. موتلفه اسلامی، اصل مبارزاتی خود را بر مبارزه سیاسی نهاده. اما، پس از تبعید امام خمینی شاخه نظامی آن، مبارزه نظامی را آغاز نمود و با ترور حسنعلی منصور (نخست وزیر شاه که کاپیتولاسیون را به تصویب رسانده بود) مهم‌ترین اقدام مسلحانه خود را در کارنامه خویش توسط محمد بخارایی انجام داد.

 این جمع در پوشش کارهای فرهنگی، اقتصادی و ... مبارزات سیاسی را تا تشکیل ستاد استقبال از امام (ره) ادامه داد. در این ستاد افرادی همچون عسگراولادی، بادامچیان، عراقی، شفیق، توکلی بینا، رخ صفت، سعیدمحمدی، اسلامی، مقصودی و... از موتلفه حضور جدی داشتند.

حبیب الله عسکر اولادی دبیر کل پیشین حزب موتلفه اسلامی معروفترین شخصیت این حزب در حال حاضر است. دبیرکل فعلی این حزب محمدنبی حبیبی می‌باشد. قائم مقام او دکتر اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، است.

این حزب علی رغم کارنامه درخشان سالهای نه چندان دورش، با عملکرد عجیب برخی از مشاهیرش مورد انتقادات زیادی واقع شده است.

در این میان شاید واکنش حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه به سخنان اخیر حبیب الله عسکراولادی بیش از دیگران قابل توجه باشد.

جعفر شجونی در گفتگویی تاکید کرد: اگر اظهارات اخیر عسگراولادی درباره موسوی و کروبی درست باشد، پس صدام هم در حمله به ایران تقصیری نداشته و مقصر اصلی آمریکا بوده است.



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: مواضع عسگراولادی موضع موتلفه نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: شاهدم که کروبی قبل از انقلاب 'درود بر شاه' گفت تا از زندان آزاد بشود.

شجونی اضافه کرد: شهید آیت می‌گفت که "موسوی فراماسونر است".

بار دیگر می گوییم؛ اگرچه تصویر در محاکم قضایی سند محسوب نمی شود اما موئی بسیاری از مسائل می باشد.

 







 


 
 




علت نارضایتی مردم از حزب موتلفه از دیدگاه سلیمی نمین

به گزارش بی باک، عباس سليمي‌نمين چندی پیش سخنان جالبی را درباره حزب موتلفه گفت و روزنامه شرق آنرا منتشر کرد که این خود بهترین دلیل بر عدم مقبولیت و نداشتن جایگاه اجتماعی این حزب در بین مردم و همه گروههای سیاسی است.

 عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر پس از انتخابات دور اول مجلس نهم اظهار داشت: بعضي چهره‌ها در جبهه متحد نمي‌توانستند مورد پذيرش جامعه واقع شوند. يعني جامعه نسبت به آنها ايراد داشت. افرادي مانند آقاي بادامچيان و آقاي باهنر را مردم خيلي نمي‌پذيرفتند. به طور كلي جامعه از حزب موتلفه خيلي رضايت ندارد و اين موضوع به جبهه متحد ضربه‌اي را وارد كرد.

 

 

وی همچنین افزود: دليل عدم رضايت مردم از موتلفه هم براي من و هم براي جامعه واضح است. بايد گفت موتلفه بيشتر اهل بهره‌برداري بود و من نمي‌خواهم اين موضوع را به كليت موتلفه تسري بدهم، اما موتلفه در طي اين سال‌ها بيشتر جايگاهي بوده كه عده‌اي توانستند از آنها بهره‌برداري‌هاي مختلف بكنند و اين لطمه‌اي به اعتبار موتلفه كه شخصيت‌هاي برجسته‌اي در آن بودند، وارد كرده است.

این حامی جبهه متحد تصریح کرد: در سال‌هاي اخير وضعيت موتلفه به گونه‌اي بوده كه يك پناهگاهي براي افرادي كه دنبال بده‌بستان‌ها يا دادوستدها بودند، شده است. اين موضوع متاسفانه به اعتبار گروه لطمه زده و در انتخابات اين دوره هم مردم خيلي راضي نبودند كه در جبهه متحد اين افراد قرار بگيرند. در مورد آقاي باهنر هم مردم ايراداتي داشتند.

 

 

 هم نشینی و حمایت صریح از هاشمی رفسنجانی و سایر شخصیتهای معلوم الحال، نقش پررنگ در برخی مسائل کلان اقتصادی، سکوت در ایام فتنه توسط برخی از اعضای ارشد این حزب و ... تنها گوشه ای از دلایل رویگردانی مردم از حزب موتلفه می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:سیاسی انتقادی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com