وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در همین زمینه ادامه داد: در دولت هاشمی که از راست‌گرایان بود،‌خاتمی از جریان چپ و در دوران خاتمی نیز احمدی‌نژاد از جریان اصولگرایی به پیروزی رسید که این نشان می‌دهد انتخابات ایران سالم و آزاد است.

وی با اشاره به حاکمیت رسانه‌های وابسته به سرمایه‌داری در کشورهای غربی یادآور شد: آنها با فضاسازی قدرت تصمیم‌گیری و تحلیل را از مردم خود گرفته‌اند در حالی که در ایران چنین حاکمیتی از سوی رسانه‌ها وجود ندارد و مردم آزادانه رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

حسینیان خاطرنشان کرد: نباید با صحبت‌های خود سناریوی کسانی که در صدد طراحی یک فتنه جدید هستند را کامل کرد و به آن دامن زد.

* انتخابات 92 بسیار سخت‌تر از انتخابات گذشته است

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه انتخابات 92 بسیار سخت‌تر از انتخابات گذشته است افزود: غرب، آمریکا و خصوصا شیوخ مرتجع منطقه در سوریه از نظام جمهوری اسلامی شکست خوردند و اسرائیل نیز با حمایت‌های ایران از مقاومت در غزه و لبنان متحمل شکست شد از این رو کینه دشمنان علیه جمهوری اسلامی باعث شده که آنها توطئه جدیدی را علیه کشورمان طراحی کنند.

وی بر همین اساس خطاب به یاران انقلاب توصیه کرد که مراقب گفتار خود باشند و در ترازوی واحد با دشمنان خونین ملت قرار نگیرند و تبدیل به آلت دست دشمن برای فتنه‌ای دیگر نشوند.

* کسانی که مدعی «آزاد نبودن انتخابات» هستند به دامان نظام بازگردند

حسینیان در پاسخ به این سوال که چرا آقای هاشمی مانند انتخابات سال 88 که کمیته صیانت از آرا مطرح بود در این انتخابات بر بحث آزاد‌ بودن انتخابات تکیه دارد گفت: هر کس که چنین صحبت‌هایی را طرح کند باید بداند به آسیاب دشمن آب ریخته و باید به دامان نظام بازگردد و به رهبری رهبر انقلاب تن دهد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری متذکر شد: نظام از گردنه‌های بسیار سختی با مدیریت‌های مقام معظم رهبری عبور کرده و انشاءالله فتنه 88 برای کسانی که می‌خواهند از تاریخ درس بگیرند عبرت بوده باشد و از مطرح کردن صحبت‌هایی که نشانه فتنه است بپرهیزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:انتخابات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com