وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  عصر امروز چندی است که برخی از مسئولان کشور نا خواسته با رسانه های بیگانه به گفتگو می پردازند وبعد از اینکه مصاحبه هایشان در رسانه های بیگانه انعکاس پیدا میکند آن را تکذیب می نمایند!

این مصاحبه ها که در انتخابات 88 و فتنه گری های پس از آن اوج گرفت به معضلی برای برخی تبدیل شد که با پیگیری های مراکز امنیتی مسجل شد که خبرنگاران زن فراری از کشور که در حال حاضر در کشورهای غربی در حال خوش گذرانی هستن با یک سیمکارت داخلی با افراد تماس بر قرار نموده وبه عنوان خبرنگاران رسانه های 
داخلی به گفتگو می پرداختن.


نوشابه امیری؛ یکی از این خبرنگارانی است که مقالات هتاکانه ای در اهانت به ارزشهای اسلامی در سایت های ضد انقلاب از وی درج شده است همسر وی هوشنگ اسدي يك فرد توده‌اي ساواكي بود.‌ هوشنگ اسدي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تا سال 67 در زندان بود.


فرشته قاضی؛ خبرنگاری که برای آزادی سعید ملک پور که شبکه گسترده ای از سایت های ضد اخلاقی مستهجن و ضد دینی راه اندازی کرده بود که پس از ورود به کشور بازداشت وبه اعدام محکوم شد بود کمپین آزادی راه اندازی کرد!

وبالاخره مسیح علی نژاد از گزارشگران فتنه؛ وی از عوامل ضد انقلاب و سرويس‌هاي جاسوسي غربي که در ایام فتنه با اکانتoxford girl در شبکه به اصطلاح اجتماعی توییتر در جهت به مخاطره انداختن امنیت کشور فعالیت می‌کرد، بارها با خدمات رساني به اربابان آمريكايي و انگليسي خود سعی کرد رضایت آنها را برای گرفتن اقامت دائم در غرب جلب كند اما هر باره با پاسخ منفي آنها مواجه شد و پيش از رسیدن جلوي در سفارتخانه عذر وی را خواسته و با تحقیر و فلاکت ویزایش را باطل کرده بودند. 

این عامل رسانه‌ای و جاسوسي سرانجام توانست با ازدواج با یک ضد انقلاب که دو رگه و دارای ملیتی انگلیسی است این مشکل بغرنج خود را حل کند!

همسر وی عضو جریانی است که آشکارا قصد براندازی با عملیات مسلحانه و تروریستی علیه جمهوری اسلامی را دارد.

این سه خبرنگار زن که به آنها اشاره شد فقط نمونه ای از ده ها خبرنگارانی هستند که در خارج از کشور مشغول فعالیت بر علیه نظام هستن و با هزار ترفند گوناگون با مسئولان ارتباط بر قرار می نمایند و گاها با حیله های خود با گرفتن مصاحبه های جنجالی در صدد اختلاف و ایجاد فتنه بین مسئولان و مردم هستند.

از آنجایی که به انتخابات حساس ریاست جمهوری نزدیک می شویم جای دارد مسئولان و چهره های سیاسی قدری در ارتباط با اشخاص تحت عنوان مصاحبه جانب احتیاط را رعایت نمایند تا در دام دشمنان نظام قرار نگیرند.

بی تردید دشمنان اصلی ما در حالی ایادی و تیرهای یکبار مصرف خود را در سایت‌هایی مثل بی‌بی‌سی فارسی و بالاترین و صدای آمریکا علیه ما روانه می‌کنند که خود در پشت کلمات لاتین و در رسانه‌های بزرگ دنیا نشسته و اسلام ناب را هم مصدر با طالبانیسم و خشونت نشان می‌دهند و از جوانان جمهوری اسلامی ایران با عنوان نسلی می‌نویسند که از ارزش‌های انقلابی بریده‌اند.

و اکنون انتخاب با ماست. با بی‌بی‌سی انگلیسی، رویترز، فاکس نیوز، ام.بی.سی و الجزیره و سی‌ان‌ان بجنگیم یا با سایت‌های کم اهمیتی مثل بی‌بی‌سی فارسی، روز، بالاترین و صدای فارسی آمریکا...!


نظرات شما عزیزان:

دختر چادری
ساعت21:33---19 دی 1391
هر که گناهی کند، آن گناه را به زیان خود کرده است. نساء / 111

اول که این آیه را خواندم معنی‌اش را نفهمیدم. به خودم گفتم آخر چطور می‌شود، آدم وقتی کسی را می‌کشد خودش را کشته باشد، یا وقتی بدگویی کسی را می‌کند، بدگویی خودش را کرده باشد، یا وقتی نفرین می‌کند. گریبان خودش را بگیرد؟

مادربزرگ می‌گوید: این دنیا مثل کوه است. هر کاری که می‌کنیم مثل صدا به طرف خودمان برمی‌گردد.

راستی چقدر بد است. همه بدجنسی‌ها، همه خرابکاری‌ها و زیرآب زدن‌ها، همه نفرین‌ها و حرف‌های بد و دروغ‌های کوچک و بزرگ، می‌چرخد و می‌چرخد و آخر نصیب خودمان می‌شود. خنده‌دار است. ما فکر می‌کنیم دیگران را اذیت می‌کنیم؛ اما در حقیقت خودمان را اذیت کرده‌ایم.

حالا می‌فهمم که چرا وقتی حضرت آدم و حوا به حرف خدا گوش ندادند و میوه ممنوع را خوردند، رو به خدا کردند و گفتند:«خدایا ما را ببخش‌، ما به خودمان ظلم کردیم.» درست است خدا! ما بیشتر از هر کس به خودمان ظلم می‌کنیم. دلم برای خودم می‌سوزد؛ برای خودم که این همه از دست من عذاب می‌کشد.

مولانا می‌گوید:

این جهان کوه است و فعل ما ندا.....سوی ما آید نداها را صدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 دی 1391برچسب:بی حیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com