وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در مخالفت با یک پیشنهاد حذف در صحن علنی و در واکنش به اظهارات تاجگردون نماینده گچساران که در سخنانش گفته بود سال‌هاست که گفتیم دولت فاسد است، اظهار داشت: بنده در دولت بودم اما سه سال کثافت‌کاری‌های دولت اصلاحات را پاک کردم و با شبکه‌های اختاپوسی مبارزه کردم.


محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس خطاب به مصری گفت خارج از موضوع صحبت نکنید بحث سیاسی نداریم.

به گزارش فارس مصری در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم به بهانه یک قانون عقده‌گشایی کنیم مجلس جای این کار نیست.

وی اضافه کرد: اگر مباحث سیاسی داریم باید بنشینیم و با هم مباحثه کنیم اما برخی می‌گویند سال‌هاست دولت فاسد است، باید بگویم دولت فاسد نیست.

مصری با بیان اینکه ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: من با دلیل و مدرک ثابت می‌کنم کجاها فساد بوده و چه زمانی این فساد انجام شده و البته این موضوع ربطی هم به این دولت ندارد، البته هیچ دولتی هم معصوم نیست.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: اینکه در جلسه به خاطر یک موضوع بگوییم دولت فاسد است بسیار حرف بی‌جایی است و مجلس اصلاً این موضوع را قبول ندارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:اصلاحات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com