وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هنوز از بهت اخبار پیشرفت های  فضایی کشورمان خارج نشده، خبر ساخت نسل جدید موشک های دور و نزدیک برد ایران همچون تیر قناسه بر مغزشان می نشیند.
آری امروز مشکل آنها تنها ماهواره بر امید ، و موشک های سجیل ، فاتح و... نیست ، بلکه آنها از ایمان و علم جوانان این سرزمین در هراس اند؛ که به شهادت رساندن دانشمندانی چون احمدی روشن ، داریوش رضایی نژاد و شهریاری سندی دال بر همین موضوع است.
 


وقتی مدتی قبل خبر کنترل و به غنیمت کردن اولین پهباد آمریکایی بر روی رسانه ها رفت، شاید دیگر بر دشمنان این سرزمین تردیدی باقی نماند که مردمان سرزمین سلمان را دیگر از راه نظامی نمی توان زمین گیر کرد، و باید با طراحی نقشه های جدید راه دیگری را برای دشمنی با این ملت برگزینیم.


در همین رابطه در روزهای اخیر خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی مدعی شد: یکی از ماموران ویژه اف بی آی که در سال 2007 برای جاسوسی و ماموریت های امنیتی به ایران آمده بود ناپدید شده است.
در ادامه این گزارش از قول مقامات آمریکایی آورده شده که به احتمال زیاد لوینسون در اختیار ایران یا گروه‌های وابسته به جمهوری اسلامی باشد.


خانواده رابرت لوینسون در این باره گفته اند: وی یکی از ماموران ویژه اف‌بی‌آی بوده، که برای یک ماموریت کاری به خلیج فارس و نهایتا جزیره کیش سفر کرده بود، در سال ۲۰۰۷ ربوده شد. خانواده لوینسون به خاطر بیماری قند او، مطمئن نبودند که این مامور سابق زنده مانده باشد، تا اینکه در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱، عکس‌ها و ویدئوهایی که از او گرفته شده بود از طریق افرادی «ناشناس» به دست‌شان رسید.
در عکس‌هایی که اینک از لوینسون منتشر شده، او لباس نارنجی زندانیان را به تن دارد، درست مثل زندانیان «گوانتانامو» و کاغدهایی که در آن خواستار کمک شده را در دست دارد. بر روی یکی از کاغذها هم نوشته شده: «این نتیجه ۳۰ سال خدمت به آمریکا است».
دیگر با شنیدن این دست اخبار، بدون رد یا تایید صحت آن بخوبی می توان ترس را در وجود مقامات آمریکایی و غربی ملاحضه کرد چرا که آنها دیگر به قدرت امنیتی ، نظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایمان آورده اند و بخوبی می دانند که برای حل مشکلات منطقه بدون در نظر داشتن جایگاه و موقعیت ایران هیچگونه معادله ای به نتیجه نمی رسد و باید از این پس حضور کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران را بعنوان یک قطب موثر به رسمیت بشناسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:آمریکا,ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com