وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
او در تلويزيون آمريکا و هاليوود به فعاليت هنری در زمینه بازيگري اشتغال داشته و تاکنون در تعداد بيشماري از فيلمها و سريال‌هاي هاليوود بازي کرده که معروفترين آنها L-Word ، Life Sopranos و Teachers و...است.
 
این موفقیت برای سارا شاهی در حالیست که رضا پهلوی هنوز موفقیت چندانی (در هر عرصه ای که فکر کنید) کسب نکرده است، وی از طرفی فرزند محمدرضا پهلوی شاه سابق ایران می باشد که با انقلاب مردم ایران مجبور به فرار از کشور شد و از طرف دیگر مجموعه اقدامات او در خارج از کشور برای همراهی دیگر گروه های سیاسی با او به شکست انجامیده است؛ گفتنی دو طرح اخیر ربع پهلوی یعنی برافروختن شمع و نیز شورای ملی ایرانیان که در چند ماه اخیر استارت خورده بود به شکست انجامید.
 
موفقیت و محبوبیت سارا شاهی در جمع مخالفان نظام در شرایطی است که او نه ثروت بادآورده و چپاول شده ملت ایران را به عنوان پشتوانه مالی داشته و نه آنچنان حمایتی از سوی دولت های غربی داشته است اما ربع پهلوی که به لطف اعضای خانواده اش (دزدان) هنگام فرار از ایران صاحب میلیون ها دلار ثروت ملی شد و نیز مورد لطف دولت های غربی بوده و می باشد هنور نتوانسته موفقیت درخور توجه ای حتی برای خانواده کسب نماید. در پایان گفتنی است ربع پهلوی هنوز صاحب شغل مشخصی در خارج از کشور نیست! /تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com