وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنابراين به نظر مي‌رسد به دنبال فصل جديد بي‌حجابي كه همان عريان شدن پاها ست، و همچنين بي‌غيرتي مسئولين نظاره‌گر وباطل گو كه كاري جز رد مسئوليت از خود ندارند ديگر بايد فاتحه جامعه‌اي با ظاهر اسلامي را بخوانيم. 

همانطور که مي‌دانيد پوشش دامن کوتاه بين زنان غربي رايج است كه در دوران طاغوت نيز رواج داشت و البته با بررسي سير تحول حجاب اسلامي بعد از انقلاب متاسفانه به زودي شاهد ظهور دوباره آن در جمهوري اسلامي خواهيم بود. 

سرآغاز اين عرياني جديد شلوار‌هاي چسبان زنانه بود كه پس از حساسيت زدايي به سرعت جوراب بلند مشکي جايگزين آن شد. همانطور كه قبل از آن براي مانتو مدل سارافن را مد کردند و وقتي ديدند حساسيتي براي آن وجود ندارد، پس از آن مانتوي آستين کوتاه به همراه ساقبند را مد کردند و بعد از آن، پس از آن نيز به سرعت ساق بند هم برداشته شد و مانتو کوتاه آستين کوتاه و حتي پيراهن آستين کوتاه امروزه به مرهمت بي‌غيرتي مسئولين رواج دارد. 

پس پيش از مراسم فاتحه خواني، از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند و با دادن تذکر لساني، هر تعداد که مي‌توانند، انجام وظيفه کنند.
 
از سروران روحانيت البته به غير از آن عزيزاني که وظيفه نهي از منکر را فراموش نکرده‌اند، نيز مي‌خواهيم اگر يادشان آمد كه به غير از پرداختن به مسائل بي خطر و بي‌هزينه وظيفه ديگري هم دارند، در منابر به خطر اين پديده اشاره کنند و البته در کوچه و خيابان هم اين احساس وظيفه را با خود حمل كنند و با تذکر به هنجارشکنان، وظيفه شرعي خود را انجام دهند؛ زيرا احتمالا پس از مراسم فاتحه خواني براي نظام اسلامي و رجوع به ارتجاع ديگر مجالي به غير از حجره نشيني نخواهند يافت. 

از وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و ساير نهاد‌هاي مسئول هم كه در خواب زمستاني به سر برده وهر ۱۰ سال يك بار پس از ظهور يك فتنه جديد از خواب برمي‌خيزند، مي‌خواهيم پيش از حضور در مراسم فاتحه‌خواني، به اين هنجار شکني جديد که به صورت «سازمان‌يافته» در مدت کوتاهي رواج يافته، رسيدگي نموده و وظيفه شرعي و قانوني خود را به درستي انجام دهند؛ شايد پاسخي براي خدا، امام و شهدا داشته باشند.
والسلام؛ معذرتا الي ربكم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:بی حیایی,بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com