وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این نشریه فرانسوی فاش کرد که برنامه جبهه النصره ایجاد حکومت موسوم به  «حکومت خلافت» در سوریه است.

در ادامه این گزارش آمده است: با حمایت های مالی سازمان اطلاعات عربستان و پشتیبانی هم پیمانان این سازمان در لبنان، جبهه النصره به سرعت مسلح شد و توانست به نیروهای ارتش سوریه حمله کند و عناصر این جبهه در عملیات انفجاری و انتحاری درعراق تجربه داشتند.

برپایه این گزارش، پیشتر چند پایگاه اینترنتی در اطلاعاتی که آن را «اسناد محرمانه فاش شده» از وزارت کشور عربستان توصیف کرده بودند، از وجود یک مسئول نظامی سعودی خبر دادند که عهده دار رساندن پول و سلاح به گروه های مسلح در سوریه است.

یکی دیگر از سایت ها نیز از عفو و بخشش صدها تن از مجرمان محکوم به اعدام به سبب ارتکاب جنایت هایی از قبیل قاچاق مواد مخدر و قتل و تجاوز خبر داد که از آنها خواسته شده است در قبال آزادی، در چارچوب گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه با دولت این کشور بجنگند.

یک سایت دیگر نیز شاهزاده بندر بن سلطان را گرداننده جبهه النصره معرفی کرد و هدف از تشکیل این جبهه را ایجاد "خلافت اسلامی" در سوریه دانست.

«ابومحمد الجولانی» رئیس جبهه النصره نیز اخیرا در گفت و گو با شبکه قطری الجزیره خطاب به پیروان خود گفته بود: ما در صدد تاسیس حکومت خلافت و شورا در سوریه هستیم.

انتهای پیام/ص


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:تروریست,سعودی,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com