وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از شکست فتنه 88 در خیابان‌های تهران این جریان ضد انقلابی با هدایت سازمان‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل به سرعت نیروهای فعال خود را از کشور خارج کرده و در کشورهایی چون فرانسه و مالزی مستقر کردند. مالزی که پس از مهاجرت عوامل فتنه به اشرف فتنه‌گران معروف شد در سال‌های پس از فتنهبه سرعت اقدام به راه‌اندازی راه سبز ایرانیان مالزی معروف به رسام کردند. اعضای این گروهک را جمعی از گروهک تروریستیمنافقین و گروهک‌های به اصطلاح حقوق بشری تشکیل می‌دهند.

یکی از برنامه‌های ثابت این گروهک برگزاری مراسم بزرگداشت برای منتظری است. امسال نیز به رسم هرسال بزگرداشتی برای منتظری و بازرگان برگزار کردند، که تنوع مدعوین آن جالب توجه است. سخنرانان این مراسم عبدالعلی بازرگان (فرزند بازرگان و از اعضای گروهک غیر قانونی نهضت آزادی و اتاق فکر فتنه و ساکن آمریکا)، تقی رحمانی (از اعضای شوران فعالان ملی مذهبی و ساکن پاریس) و محمدعلی ایازی (عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم) بودند.

محمد علی ایازی

محمد علی ایازی-مسعود ادیب-هادی شریعتمداری- به همراه چماق به دستان در اغتشاشات سال 88

دو سخنران اول از طریق اینترنت و به صورت آنلاین در مراسم شرکت کرده بودند، اما ایازی به مالزی سفر کرده بود و به صورت حضوری برای فتنه‌گران و منافقین سخنرانی کرد. وی در این سخنرانی ضمن اشاره به دفاع ناحقانه منتظری از اعضای به دست قانون سپرده شده‌ی گروهک تروریستی منافقین، او را به دلیل دفاع جانانه‌اش از فرقه منافقین در دفاع از حق مصمم توصیف کرد.

محمد علی ایازی از نویسندگان مطبوعات زنجیره‌ای چون هفته‌نامه آسمان و ماه‌نامه مهرنامه و از اساتید دانشگاه مفید قم است. وی در روزهای آشوب سال 88 به همراه گروه چماق به‌دست و آشوبگر به جهت برهم زدن امنیت مردم در خیابان‌های تهران حاضر شده است.

حال باید از ایازی پرسید که آیا برای دریافت ماموریت جدید و آماده شدن برای باز تولید فتنه‌ در انتخابات سال آینده به مالزی رفته است یا خیر؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 دی 1391برچسب:فتنه88,فتنه گران,ضدانقلاب,اغتشاشگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com