وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اینکه دولت دکتر احمدی نژاد با همه نقاط مثبتی که داشته و دارد از برخی ضعف های مرسوم در دولتهای گذشته مصون نمانده است بر کسی پوشیده نیست اما اینکه اندکی از نمایندگان مجلس که تنها هنرشان در جنجال آفرینی و ملتهب کردن فضای کشور بنابر سیره مجلس ششمی ها می باشد، این روزها درست همان ادعاهای را تکرار کنند و راهی را بروند که شب قبل از رسانه های بیگانه الگو برداری کرده اند جای بسی تاسف و تعجب دارد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، چند روز دیگر قرار است که رئیس جمهور کشورمان به مجلس برود و درباره موضوعات مهم کشور بویژه مسائل اقتصادی با ساکنین خانه ملت تبادل نظر کند، موضوعی که بسیاری آنرا بهترین فرصت برای همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس عنوان می کنند اما در این میان برخی از نمایندگان که تا کنون بارها خوراک رسانه های بیگانه را فراهم کرده اند، در آستانه چنین رخداد مهمی بار دیگر بحث استیضاح رئیس جمهور را مطرح می کنند!

 این صنف از نمایندگان که همواره سعی در ایجاد شکاف بیشتر بین دولت و مجلس کرده اند و چندی پیش نیز طرح سئوال از رئیس جمهور را در دستور کار خود داشتند که با مخالفت صریح مقام معظم رهبری روبرو شدند، اینبار در آستانه حضور رئیس جمهور در مجلس، سعی در جنجال سازی و طرح مباحث چالشی و حاشیه ای در گفتگو با برخی رسانه ها نموده اند.

محمد حسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفتگو با بی باک اظهار داشت: امروز خط مشی صحیح را مقام معظم رهبری تعیین کرده است، وقتی معظم له فرمودند که در کشور آرامش باید حکم فرما باشد، نباید در برخی موضع گیری ها حساب و کتاب دیگری در کار باشد و آقایان نطق هایی انجام دهند که به ذائقه بیگانگان خوش بیاید.

وی افزود: مسئولین بایستی در صحبت ها و موضع گیری های خودشان با حساب و کتاب منطقی پیش روند. امروز با توجه به اینکه مقام معظم رهبری  می فرمایند کار دولت کار سختی است، نمی شود که برخی آقایان کنار بشینند و موضع گیری ها ی تندی را بر علیه دولت انجام دهند و تکرار کنند که شبش از رادیو و شبکه های بیگانه پخش شده است بلکه مسئولین دولتی و مجلسی بایستی مسائل خود را با گفتگو حل و فصل کنند.

نماینده مردم ارک در مجلس بیان داشت: این موضع گیری های تند به غیر از اینکه دل مردم را  به درد بیاورد و موجب سوء استفاده بیگانگان شود، حاصلی ندارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: اگر آقایان مشکلی یا مسئله ای دارند بهتر کار این است که نکته نظرات خود را در قالب طرح و لایحه در مجلس مطرح و حل کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی و با توجه به اظهارات صریح مقام معظم رهبری در خراسان شمالی، دیدار با بسیجیان و همچنین دیدار با مردم شریف قم، جای هیچ توجیهی باقی نمی ماند لذا امروز نباید کسی سجاده خود را جلوتر از ولی فقیه پهن کند و موضع گیری های تندی کند که هیچ نفعی برای مصالح کشور نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون ارتباط طرح چنین مباحثی با حضور قریب الوقوع رئیس جمهور در مجلس گفت: در زمانی که رئیس جمهور اعلام می کند که می خواهیم با مجلس گفتگوهای بدون واسطه داشته باشم و مجلس هم از این موضوع  استقبال می کند، طرح چنین مباحثی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئنا تا روز 27دی ادامه این نوع موضع گیری های مغرضانه را از سوی برخی افراد و جریانات شاهد خواهیم بو اما  امیدواریم که این جنجال ها در تصمیم گیری و نظرات نمایندگان مجلس در جلسه با رئیس جمهور اثر گذار نباشد و بر اساس بصیرت و مصلحت مسائل حل و فصل شود نه بر اثر فشارهای فکری  و سیاسی و گروهی که در این صورت این خیانت به مردم است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:نمایندگان مجلس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com