وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

"صراط" - پس از انتشار تحلیل های متعدد پیرامون برخی افرادی که نامشان به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آتی مطرح است، موجی از نظرات هتاکانه و توهین آمیز روانه صراط و دست اندرکاران این پایگاه خبری شد .

سکوت بلند مدت صراط نیوز از آن جهت بود که همواره مخالفان در طول فعالیت سه ساله این سایت خبری نظرات خود را در تقابل با اخبار و محتوای صراط ارسال می کردند اما اخیرا به نظر می رسد این نظرات به صورت سازماندهی شده و تنها برای عقب نشینی صراط نیوز از مواضع خود تنظیم و ارسال می شود .

در ابتدا این نظرات در قالبی افشاگرانه ارسال می شد اما با توجه به دروغ بودن محتوای کامنت ها و همچنین انتشار آنها بدون کوچکترین سانسور، تیر ارسال کنندگان به سنگ خورده و اینک به تهدید روی آورده و با ارسال اطلاعات شخصی دست اندرکاران صراط نیوز، قصد ایجاد ترس و واهمه برای کوتاه آمدن از مواضع اخبار منتشر شده را در سر می پرورانند .

در آخرین اقدام صورت گرفته ، متاسفانه این تیم کامنت گذار اقدام به ارسال نظری کرده است که در آن به تهدید مستقیم مدیر مسئول صراط پرداخته و مطالبی را به صورت خصوصی ارسال کرده است .

نوشتن آدرس منزل ، محل کار ، نوع خودرو و برخی دیگر از مسائل کاملا شخصی مدیر مسئول صراط نیوز در این کامنت به خوبی نشان می دهد که شخص یا اشخاصی کاملا مسلط به برخی امور اقدام به نوشتن این نظر نموده اند .

جالب اینجاست که غالبا اینگونه نظرات پس از انتشار مطالب مستند و موثق پیرامون برخی از کاندیداهای بالقوه ریاست جمهوری ارسال شده و در برخی مواقع مخاطب این نظرات نه تنها مدیر مسئول بلکه کلیه اعضای هیئت تحریریه صراط نیوز هستند .

به هر حال از آنجایی که صراط یک رسانه مستقل بوده و با هیچ شخص و جریانی عقد اخوت نبسته است، لذا پیش از این پیش بینی می شد با نزدیک شدن به انتخابات و رقابت کاندیدها، فشار به این رسانه مستقل برای تطمیع و در صورت ناکامی تهدید های جدی افزایش پیدا کند .

صراط نیوز نه تنها با اینگونه تهدید ها از مواضع خود عقب ننشسته و کوتاه نخواهد آمد بلکه مصمم تر از گذشته به افشاگری علیه برخی جریانات و افراد نالایق برای انتخابات آتی ریاست جمهوری دست خواهد زد .

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آن کلیک نمایید



برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آن کلیک نمایید




برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ تر روی آن کلیک نمایید





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:تهدید ,ارعاب,عمار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com