وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شنیده شده است یک نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری که از مهرماه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده بودند مدتی است اکثر ستادهای خود را به حالت نیمه فعال درآورده است.

بر اساس این خبر اکثر ستادهای انتخاباتی این نامزد در بخشی از خانه‌های سلامت پایتخت تشکیل شده است.

*گله مندی اصلاح‌طلبان از هاشمی و کارگزاران

در پی فعال شدن هاشمی رفسنجانی برای تأثیرگذاری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز فعالیت‌های تکروانه حزب کارگزاران سازندگی در این دوره از انتخابات، برخی از مشاوران سید محمد خاتمی از این وضعیت انتقاد کرده و گفته‌اند، رفتارهای هاشمی و کارگزارانی‌ها موجب شده که علاوه بر شکل نگرفتن انسجام در میان اصلاح‌طلبان، چند پاره‌گی در این جبهه بیش از پیش عمیق شود.

این افراد خطاب به سید محمد خاتمی گفته‌اند، هاشمی با تمام گروه‌ها، اصناف، نخبگان و تشکل‌ها دیدار می‌کند. او تا توانسته است نظر نخبگانی را سر وسامان دهد ولی شما تا به حال نتوانسته‌اید تأثیرگذار باشید.

گفتنی است برخی از مشاوران خاتمی پیشنهاد داده‌اند برای کند کردن و بی‌اثر ساختن فعالیت‌های هاشمی رفسنجانی در میان گروه‌های اصلاح طلب باید تأکید و شایع کنیم که وی متولی پروژه‌ای خاص به نفع حاکمیت می‌باشد.

*طعمه دولت برای نمایندگان مجلس/استخدام جنجالی

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست به دنبال طرح استخدام جدید دولت در سراسر کشور، برخی از نمایندگان مخالف و منتقد دولت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا روابط خود را با بعضی از استانداران تنگاتنگ کرده  تا بتوانند از موهبت! دولت به نفع هواداران و نیروهای خود برای استخدام در سیستم اداری بهره ببرند.

همچنین شنیده شده است برخی استانداران انجام این خواسته را به همراهی نمایندگان مجلس برای تائید برخی لوایح و طرح‌های جنجالی که با مخالفت مجلس روبرو است مشروط کرده‌است.

قابل ذکر است در برخی محافل نیز مطرح است دولت بنا دارد فرایند استخدام جنجالی و پرسروصدای خود را برای گرفتن امتیاز از مجلسی‌ها ماه‌ها به طول بی‌انجامد.

*رئیس جمهور ساکت فتنه باشد

علی مطهری اخیراً در گفت‌وگویی مدعی شده است بهتر است رئیس جمهور آینده از ساکتین فتنه باشد.

وی همچنین در این گفت‌وگو اظهار داشته است احمدی نژاد در سال 84 تخم اختلاف را در کشور کاشت که اگر غفلت صورت گیرد ممکن است انقلاب به سرنوشت مشروطه دچار شود. 

*خیز احمدی‌نژاد برای رفتن به بهشت

شنیده‌ها حاکیست برخی مشاوران احمدی‌نژاد پیشنهاد کرده‌اند که با اتمام کار دولت دهم، وی به خیابان بهشت نقل مکان کرده و در منصب شهردار پایتخت فعالیت کند.

*تشکیل کمیته‌های شش‌گانه خاتمی برای انتخابات 

شنیده‌ها حاکیست اخیراً خاتمی، کمیته‌های شش‌گانه انتخاباتی تشکیل داده و رؤسای آن را افرادی همچون نجفی و موسوی لاری تشکیل می‌دهند.

*درخواست جدید شیرین عبادی رسید

شیرین عبادی در نامه‌ای به آنتونی لیک، خواستار بازدید مسئولان یونیسف در تهران از زندان‌های ایران شد. وی در این نامه تاکید کرده است در زندان‌های ایران نوزادانی هستند که دچار سوء تغذیه شده‌اند.

قابل ذکر است فارس پیش از این در خبری مطرح کرده بود  اردشیر امیرارجمند در حاشیه نشست پراگ گفته بود، ما باید از طریق مباحث حقوق بشر فضاسازی‌ها را علیه ایران بیشتر کنیم تا تحریم‌های بیشتری علیه ایران تصویب شود.

* انتخابات با طعم قلیان

یک نامزد احتمالی انتخابات آتی که اخیراً شعار سیاسی خود را مطرح کرده است اخیراً در یک سفره خانه سنتی در مرکز تهران جلسه هماهنگی ستاد انتخاباتی خود را برگزار کرده است. ‌

*رد صلاحیت مشایی/اسنادش موجود است

اخیراً یکی از نزدیکان مشایی یا یکی از اعضای موثر شورای نگهبان درباره تائید صلاحیت مشایی گفت وگویی داشته که این عضو شورای نگهبان گفته است: مشایی اگر نامزد شود رد صلاحیت میشود؛ اسناد لازمه برای رد صلاحیت وی موجود است که در موقع خودش اعلام میکنیم.

*نوبت به خواهر مرضیه وحید دستجردی رسید

پس از عزل ناگهانی اولین وزیر بهداشت زن شنیده ها حاکیست برخی در تلاش هستند تا خانم دکتر "الهه وحیددستجردی" ریاست دانشکده دندانپزشکی نیز از این سمت کناره گیری کند. پیش از الهه دستجردی خانم طبیب زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

*مقصد جدید صالحی مرام

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست احتمالاً صالحی مرام به عنوان معاون زریبافان در بنیاد شهید مشغول به فعالیت شود.

* احمدی نژاد: آقای بهمنی مابه التفاوت نرخ ارز کجاست؟

در پی سوال محمدرضا باهنر و نادر قاضی​پور  مبنی بر اینکه دولت ارز را به چه نرخی فروخته و با چه نرخی به خزانه پرداخت کرده و اینکه مابه التفاوت نرخ ارز به جیب چه کسی رفته است؟ احمدی نژاد در جلسه‌ای خطاب به بهمنی گفته است از آقای باهنر تعجب می‌کنم، مگر می‌شود این پول به خزانه بر نگشته باشد چرا جواب نمی‌دهی.

*حضور بهبهانی در جلسات دولت

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که آقای بهبهانی وزیر سابق راه که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران فعالیت می کند کماکان در برخی جلسات دولت حضور دارد.

* الهام نامزد پایداری شود

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست اخیر برخی از جوانان درصدد هستند با جمع آوری طوماری خطاب به برخی افراد از جمله آیت‌الله مصباح الهام را به عنوان نامزد مورد تائید خود برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مطرح کنند.

*از 5 تا 15 سال حبس برای مهدی هاشمی

شنیده شده است اخیراً یکی از وکلای مهدی هاشمی در جمعی مدعی شده است با کیفر خواستی که برای این فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت در نظر گرفته شده است به طور خوش بینانه وی از 5 الی 6 سال و در صورت نگاه بدبینانه 15 سال حبس را در پیش رو داشته باشد.

*دفتر رسانه‌ای جریان انحرافی در آفریقا

شنیده شده است اخیراً تیم رسانه‌ای جریان انحرافی با فعال کردن یک دفتر کار در خیابان آفریقا اقدام به خریداری و یا اجاره  40 سایت و روزنامه استانی برای فعالیت‌های انتخاباتی کرده است.وظیفه این تیم تطهیر و دفاع از مشایی و جریان منتصب به وی است.

* ائتلاف دوم برای مقابله با 2+1

اخیراً یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری آتی که از وی برای پیوستن به ائتلاف 2+1 دعوتی صورت نگرفته است با برخی نامزدهای احتمالی دیدار داشته و خواهان  تشکیل گروه ائتلافی دیگری شده است.

وی در برخی از موضوع‌گیری‌های اخیر خود نیز به طور تلویحی اعلام کرده است ائتلاف دومی در راه است.

*شرکت ملی مس حیاط خلوت جریان انحرافی

اخیراً برخی افراد نزدیک به جریان انحرافی با تاسیس یک شرکت اقدام به جمع آوری و فروش قراضه‌های مس می‌کنند تا از این طریق و در ظاهر به طور شفاف برخی هزینه های انتخاباتی خود را تامین کنند.

*نگرانی شیخ قدرت از وضعیت اصلاح‌طلبان

اخیراً شیخ قدرت علی‌خانی در جمع برخی از اصلاح طلبان اظهار داشته است که این گروه وضعیت خوبی در بدنه سیاسی کشور ندارد و در صورتی که به اجماع نرسند قطعاً شکست می‌خورند.

وی همچنین تاکید کرده است من از آینده ناامیدم چراکه در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

*پرونده سازی جریان انحرافی برای نامزدهای احتمالی 

اخیراً جریان انحرافی با تشکیل یک تیم رسانه‌ای درصد پرونده سازی علیه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برآمده است.

اعضای این تیم قرار است تا با جمع آوری و سند سازی درباره وضعیت خانوادگی،مالی موقعیتی و ... نامزدهای احتمالی در زمان مشخص هجمه سنگینی به آنها وارد کند و در نهایت این مطالبه را مطرح کند که اگر این افراد تائید صلاحیت شوند باید مشایی هم بدون برو برگشتی تائید شود.

*فقط علیه 2+1 مصاحبه کنید

اخیراً یکی از مخالفان جریان سه گانه با دعوت از 26 تن از نمایندگان به منزل خود گفته است تا می‌توانید در جریان کار 2+1 سنگ اندازی کنید و طوری القا کنید که این گروه وزنی ندارد؛ محور مصاحبه هایتان تخریب این گروه باشد.

*رفسنجانی: قطعاً در انتخابات تاثیرگذار هستم

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست هاشمی رفسنجانی در دیدار برخی افراد با وی مدعی شده است در انتخابات ریاست جمهوری آتی به عنوان نامزد شرکت نمی‌کنم اما قطعاً در این روند تاثیرگذار خواهم بود و از نامزدی که کشور را از بحران نجات دهد حمایت


نظرات شما عزیزان:

عشق آقا
ساعت7:37---27 دی 1391
رأی ماخاتمى است

عشق آقا
ساعت7:37---27 دی 1391
رأی ماخاتمى است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:خبرگزاری فارس ,اخبار داغ,سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com