وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بر همین اساس بود که صدها هزار نفر از مردم فرانسه در اعتراض به طرح قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان و اعطای حق حضانت به آنها در پاریس تظاهرات کردند. بنابر گزارشی که سایت بی بی سی منتشر کرده، سه راهپیمایی بزرگ در پاریس انجام گرفت و هر سه در نزدیکی برج ایفل به هم پیوسته و جمعیت عظیمی در مرکز پاریس جمع شدند...

گروه فرهنگی ـ بحران های ناشی از تمایلات همجنس بازانه که زمانی از سوی سیاسیون و بنگاه های رسانه ای غرب به منظور دستیابی به اهداف شوم خود تبلیغ می شد، حال تا اندازه ای زیاد شده که بسیاری از سیاسیون را به واکنش نسبت به آن برانگیخته است.

به گزارش بولتن نیوز، «غریزه جنسی» مساله ای است که خداوند در نهاد همه انسان ها قرار داده است تا با بهره گیری درست و صحیح از آن، به لذت های حلال دنیوی دست یابند. اما برخی انسان ها که از فطرت الهی خود دور شده و اسیر خطوات شیطان شده اند، انحرافاتی را در این غریزه طبیعی به وجود آوردند.

بر طبق همین انحرافات بود که خداوند پس از انذارهایی که به قومی چون لوط در همین زمینه داشت، آنان را گرفتار عذابی سخت دردناک کرد. در دوران جدید اما متأسفانه سیاسیون غربی به دلیل سیاست های منفعت طلبانه خود (مانند سیاست های کاهش جمعیت و در نتیجه سود مادی بیشتر) سیاست های حمایتی از همجنس بازی را در پیش گرفتند.

آنها حتی برای آنکه این موضوع را نهادینه کنند، به آن صبغه علمی و طبیعی هم داده و آن را موضوعی کاملا معمولی و متداول عنوان کردند. گرچه این موضوع از آنجا که بر خلاف طبیعت غریزی انسان هاست همواره با مخالفت شدید غالب انسان ها مواجه شده است چنانچه همجنس بازی و ازدواج آنان با یکدیگر هنوز هم در اکثر کشورهای غربی مورد پذیرش قرار نگرفته است.

بر همین اساس بود که صدها هزار نفر از مردم فرانسه در اعتراض به طرح قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان و اعطای حق حضانت به آنها در پاریس تظاهرات کردند.

بنابر گزارشی که سایت بی بی سی منتشر کرده، سه راهپیمایی بزرگ در پاریس انجام گرفت و هر سه در نزدیکی برج ایفل به هم پیوسته و جمعیت عظیمی در مرکز پاریس جمع شدند. این افراد به دولت سوسیالیست فرانسه معترض بودند که قصد دارد قانون ازدواج همجنسگرایان را امسال تغییر دهد.

تظاهر کنندگان که از حمایت کلیسای کاتولیک و حزب مخالف راست گرا برخوردار بودند معتقدند که تصویب قانون جدید به بنیاد جامعه لطمه می زند. سازمان دهندگان تظاهرات، شمار شرکت کنندگان در تظاهرات را پانصد هزار نفر برآورد کردند هر چند یکی از وزرای کابینه گفته که شمار شرکت کنندگان کمتر از پیش بینی ها بوده است.

با اینکه فرانسه حق "زوجیت مدنی" را برای همجنس به رسمیت می شناسد اما فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه در مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود که در صورت رسیدن به کاخ الیزه، حقوق قانونی همجنسگرایان را بیشتر می کند.

"ژان فرانسوا کوپه"، رییس اتحاد برای جنبش مردمی، حزب راست میانه فرانسه، معتقد است این راهپیمایی آزمونی واقعی برای رییس جمهوری بوده زیرا میلیونها نفر از مردم فرانسه به وضوح نگرانی خود را در مورد تغییر قانون نشان داده اند.

جبهه ملی، یعنی حزب راست افراطی، هم با تغییر قانون مخالف است اما رهبر آن "مارین لوپن" در راهپیمایی شرکت نکرد چرا که معتقد بود سیاستمداران برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی فرانسه، به چنین موضوعی دامن می زنند.

بر همین اساس پیش بینی می شود در سال های آینده و با افزایش بحران های ناشی از تمایلات همجنس بازانه، دامنه این اعتراضات با شدت بیشتری دنبال شود و بلایی که روزگاری سیاسیون استعماری غرب آن را به وجود آوردند، دامن گیر خودشان شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:اروپا,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com