وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مسترهای "عرفان حلقه" با شبکه بهایی "من و تو" در انگلیس، کانون فرقه‌سازی علیه کشورهای مسلمان پیوند برقرار کردند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ندای انقلاب، به‌تازگی مسترهای "عرفان حلقه" که از چندی پیش در لندن، کانون فرقه‌سازی علیه کشورهای مسلمان رحل اقامت گزیده‌اند با انتشار اخباری واهی در سایت‌های خبری خود مدعی شده‌اند که محمد علی طاهری، بنیانگذار فرقه انحرافی متبوعشان از نیمه آذرماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد. 

در همین راستا شب گذشته شبکه بهایی "من و تو" که با مسترهای منحرف "عرفان حلقه" در لندن پیوند و ارتباط برقرار کرده است، طی گزارشی در برنامه "اتاق خبر" خود ضمن حمایت آشکار از نامبرده و انعکاس عین ادعای مطرح شده توسط مسترهای مذکور، عنوان داشت: « یکی از دوستان! خبر داده که محمد علی طاهری، بنیانگذار طب مکمل فرادرمانی و سایمنتوتراپی که از ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۰ بازداشت شده و ۱۹ ماه است که بدون مرخصی در زندان اوین است از نیمه آذر ماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد. وی هیچ فعالیت سیاسی نداشته و فقط به خاطر این طبی که مردم از آن استقبال کرده‌اند، بازداشت شده است.»



این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که طاهری از اواسط دهه هفتاد مدعی فرادرمانی شده و فعالیت رسمی وی از سال ۸۳ در قالب یک موسسه آغاز گردید و در سال ۸۵ نیز موفق به دریافت مجوز تاسیس یک سازمان مردم نهاد گردید که به دلیل تخلفات گسترده در سال‌های بعد این مجوز تمدید نگردید. با این وجود نامبرده و همفکرانش با اغفال جوانان و برخی از خانواده‌ها بصورت گسترده اقدام به برگزاری کلاس‌هایی در سطح تهران و چند شهر دیگر کردند و از این طریق میلیون‌ها تومان ثروت نامشروع و غیر قانونی کسب کردند، تا اینکه وی در ۱۴ اردیبهشت ماه۹۰ بازداشت و پس از محاکمه به ۷ سال زندان محکوم شد. 

از مهم‌ترین انحرافات این فرقه می‌توان به مواردی مانند: تفسیر به رای آیات قرآن، توهین به مقام الوهیت، رد شفاعت و توسل به ائمه معصومین (ع)، تعبیر از دین به خرافه، برگزاری کلاس‌های خلاف شرع و مختلط برای زنان و مردان بدون پوشش اسلامی، طرح مسائلی درخصوص احضار ارواح و رابطه با جنیان، درمانگری با استفاده از روش‌های شیطانی و ... اشاره کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:عرفانهای شیطانی,ماهواره, خطرات آن برای خانواده ها,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com