وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اما رادیو فردا مانند مگس، در سراسر جهان می چرخد و هر جا نجاستی یافت، آن را با خود برای تحلیل به تحریریه رادیو می آورد و سپس قیاسی مع الفارغ، بینِ آن اتفاق و اوضاعِ ایران انجام می دهد. این بار نوبت قیاسِ این تجاوز با اوضاعِ ایران است. رادیو فردا گزارشی اهانت آمیز تحت عنوان "چرا تجاوز در ایران مثل هند حساسیت عمومی را برنمی‌انگیزد؟" را در سایت خود درج نموده و در آن به مقایسه تجاوز در کشور هند با ایران پرداخته است! 

به مطالب منتشره در این تارنمایِ تاریک دقت فرمایید:
"علی‌اکبر مهدی،: «بیشتر تجاورهای جمعی را ما در موقعیت‌های جنگی داریم که با تضادهای قومی و قبیله‌ای، سیاسی و حتی دینی شکل می‌گیرد. ولی متاسفانه وقتی در سطح اجتماع تجاوز را به گونه‌ای که ما در ایران از جمله در خمینی‌شهر یا تهران می‌بینیم، این مسئله برمی‌گردد به ویژگی‌های جمعیتی. یعنی کسانی که به این تجاوزها دست می‌زنند موقعیت بسیار تحقیر شده زنان در جامعه را می‌بینند و تصویری که جامعه از زن ارائه داده به عنوان یک جنس که حضورش در میان مردان تحریک‌کننده است. این تعریف خود به خود زمینه‌ساز این گونه اعمال است.»
اما چرا اعتراض به موردی مثل تجاوز گروهی به یک دختر دانشجو در هند می‌تواند تبدیل به سه هفته اعتراض و راهپیمایی و خشم جمعی مردم این کشور شود، ولی در ایران اعتراض همگانی را برنیانگیزد؟
علی‌اکبر مهدی، جامعه‌شناسی که از جمله پژوهش‌هایی در باره نوجوانان و زنان در ایران دارد، دو عامل را در این زمینه دخیل می‌داند: «اول عامل فرهنگی جامعه است که برمی‌گردد به ساختار ذهنی جامعه و مردم ما. از آنجا که مردم این امر را ناموسی می‌دانند سعی می‌کنند پنهان‌کاری کنند و جامعه به قربانی برچسب ناگواری می‌زند که هزینه‌اش از نظر اجتماعی و فرهنگی برای خانواده قربانی بسیار زیاد است پس بیشتر پنهان‌کاری انجام می‌شود. این امر تداوم دیگری هم دارد که بسیار دردناک است، این که قربانی مورد حمایت و درمان قرار نمی‌گیرد. به نظر من نبود ساختارها کمک می‌کند که در جامعه ایران این مسئله حساسیت‌های عمومی و پر سروصدا را به وجود نیاورد.»
 
وقتی محلِ حادثه هند باشد، و صنعتِ سینمای بالیوودِ شکل گرفته بر اساسِ رقص و فحشا فرهنگ مردمانش را بسازد، و تحلیل گر، استاد دانشگاهی در آمریکا و هالیوودی که سابقه سیاهش برای همگان آشکار است بوده باشد، و بد تر از همه، تریبونِ پخش این مطالب رادیو فردا باشد، قطعاً نتیجه گیری همین می شود که تلقی بشود در ایران هم زنانِ فاطمی ما، شأنی مانند آنها دارند.
این اتهام رادیو فردا را رادیو دیروز اینگونه پاسخ می دهد که تیترتان را عوض کنید و بنویسید "چرا تجاوز صادق صبا (مدیر بی بی سی فارسی) به گروه گروه زنانِ ناآگاهی که با گره ِ روانی شهرت، به برده های جنسیِ وی تبدیل می شوند، حساسیتِ رادیو فردا را بر نمی انگیزد؟"
شما اگر به دنبالِ حقیقت می بودید و دنیای پاکی را جستجو می کردید، باید از خواهر رسانه ای خود، یعنی بی بی سی فارسی و رسوایی های جنسیِ ادامه دارش برائت می جستید نه اینکه به زنان و نوامیسِ پاکِ ایرانی اینگونه اتهام وارد نمایید و مدعی شوید پنهان کاری رخ می دهد. این فعالینِ در رسانه های شما هستند که عکس های خود ر ادر پارتی های مختلط، حینِ نوشیدن شراب با مدیر تحریریه منتشر می کنند، در فیس بوک از تجاربِ جنسی خود می گویند و الگوهای مادی و معنوی شمایند که در مصاحبه های زنده از تجاوزِ چند باره راننده کامیونی که آنها را از مرز فراری داد با کمالِ بی شرمی تعریف می کنند!
رادیو دیروز از طرحِ این مباحث شرم دارد اما آنچه رادیو کذاب مطرح می کند، چاره ای جز پاسخ گویی و نقد نمی گذارد و البته رسالت مهم ترِ رادیو دیروز، اثبات حقانیت و عفت و پاکی دامانِ زنان و دختران محجبه ایرانیست که البته از دامان همین شیر زنان، به فرموده امام راحل عظیم الشأن، مردهای ایرانی به معراج می روند.
کافر همه را به کیشِ خود پندارد! آری رادیو فرداییها که تمام ایام محرم و صفر را همانند شمر و یزید و فرزندِ مرجانه به پخش برنامه های رقص و پایکوبی پرداختند، تا بر همگان اثبات نمایند که دنباله روِ خطِ باطل آل مروان و آل ابا سفیانند، حال جسارت پیدا کرده اند تا زنان ایرانی را با دختر مجهول الهویه ای که همراه دوست پسرش سفر می کرده قیاس نمایند.
حکایتِ رادیو فردا به آن پسر بچه ثروتمندی می ماند که انشایش را در موردِ خانواده ای فقیر اینگونه آغاز نمود:
خانواده ای بودند همه فقیر، پدر و مادر، فقیر بودند، خدمتکارشان فقیر بود، نگهبانِ منزلشان فقیر، آشپزشان هم فقیر بود و ... . خلاصه پسرک چون محیط زندگی برایش اینگونه تعریف شده بود، دنیایی غیر از آن را متصور نمی شد. رادیو فردا هم بی شک مانند مجری های بی بی سی فارسی، که مشغول به پنهان کاری نیستند و مسائل پنهانی خود را در فیس بوک منتشر می کنند دنیایی جز تجاوز به زن را درک نمی کنند وگرنه اینگونه بی شرمانه به زنان ایرانی اهانت نمی کردد. رادیو دیروز البته در زمانی مشخص، اسناد خود را، مربوط به روابط نامشروع موجود در رادیو فردا منتشر خواهد نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:رادیو فردا,اهانت به مقدسات ,اهانت به زنانایران,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com