وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


به گزارش بولتن نیوز، آنجا با شوخی و خنده  تعدادی از کامنت ها را می نویسند اما این روزها که خود مسیح علی نژاد در فیسبوکش خیلی کمرنگ اعتراف کرد و علنی تر در یکی از کامنت ها خطاب به خبرنگار اصولگرا نوشت که :
محسن چيزي را افشا نكردند چون خودم منتشر كردم. اينها سنت شان است كه اين عكس ها را با ذهنيات بيمار خود بازنشر مي كنند مثلا مي نويسند مسيح در اثر كمبود محبت سيگاري شد. يا عكس خنده را شرح مي نويسند مسيح با پول ملكه در حال خوشگذراني. عكس يار را سريع به ازدواج و محضر مي رسانند شرعي مي كنند خلاصه همان گشت ارشاد هستند با باتوم هاي خودشان همه را هم لخت مي بينند و غصه مي خورند كه اسلام در خطر شد.

مسیح، در این نوشته اقرار کرد محضر و شرعی در کار نیست. ترویج زندگی با یار و پارتنر را اولین بار هم البته نیست که در لفافه نوشته  در کتابش تاج خار هم نوشت متاسفانه آن کتاب با مجوز وزیر ارشاد وقت آقای مسجد جامعی مجوز گرفت یا شاید هم خاتمی دستور مستقیم برای مجوز تاج خار داد تا جایی که یادم هست کیهان آن زمان همین را نوشت که خاتمی مگر کتاب را خواند که مجوز داد.

اگر چه در تهران زندگی دختر و پسر بدون ازدواج آمار دلخراشی دارد اما مروجانش همین کسانی هستند که مردم را اغوا می کنند. صفحه علی نژاد را ببینید بالای ۶۰ هزار عضو دارد و یک سری هم جوانانی هستند که تحت تاثیر همین ظواهر قرار می گیرند. امیدوارم دلسورانه آماری از زندگی های خارج از ازدواج بنویسید که حداقل تاثیر بگذارد. همین پونه قدوسی هم با پارتنرش ازدواج نکرده است. علی همدانی نیز با پارتنرش زندگی می کند. مهدی خلجی و مهرنوش ضیایی هم بدون ازدواج زندگی کردند و حتی بچه دار شده اند.

این شیوه زندگی غربی از طرف روشنفکران و خبرنگارانی که رسانه های بیشتری دارند دارد به صورت نرم تبلیغ می شود بی آنکه کسی این نکته های ریز را توجه کند. چندی پیش هم در صفحه محبوبه حسین زاده فعال فمنیست بحثی در گرفت در مورد بچه دار شدن خارج از ازدواج.


مسیح علی نژاد حتی در مورد زندانیان وقتی می نویسد مطالب را عاشقانه و احساسی می کند. عکس امین احمدیان و بهاره هدایت را ببینید در صفحه مسیح علی نژاد. عکس نسرین ستوده و همسرش رضا خندان را چه کسی داد به مسیح که اولین بار منتشر کرد توی صفحه اش. اینها همه نشانه هایی است از ترویج زندگی غربی و جالب است که کسی توجهی نمی کند.

خودش و سربخشیان و دیگران هم البته عکس های اولايل آشنایی این دو خبرنگار را در صفحه خودشان دارند با کامنت های شان. عکس های آن پارتی در صفحه پروانه وحید منش نیز عجیب است

عکس اخیرش هم مسئله دار است. کسی که از یک خانواده روستایی آمده است اینگونه شده،  و بی شک در خود خانواده هم این رفتارها پسندیده نیست به جز برادرانش که شبیه خودش هستند

در ضمن دوست پسر یا به تعبیر خانوم مسیح یار ایشان کامبیز فروهر از هالیوود پول گرفت. او در دانشگاه کلمبیا روزنامه نگاری خواند و با استاد های غربی که در این دانشگاه در حوزه انقلاب نرم تدریس می کنند هم چندین مصاحبه برای بلومبرگ کار کرد . در روزهای شلوغی و اعتراضات هم مقاله هایی در مورد انقلاب های رنگی در کشورهای دیگر را منتشر می کرد. یکی از مقاله های کامبیز فروهر را هالیوود تبدیل به فیلم کرد. فیلمی به نام شیشه خرد شده که معمولا هالیود برای ساختن داستان زندگی کسی کلی پول می دهد:

برای این فیلم کلی به این خبرنگار ایرانی هالیود پول داده و یک هنر پیشه هم نقش کامبیز فروهر را در این فیلم بازی می کند. خودش که بازیگر نیست. به تازگی هم در یک دهکده ای  در آکسفور یک آپارتمان کوچک برای خانم خریده و مرتب هم به او سر می زند تا کار ویزایش درست شود و برود صدای آمریکا. فعلا موقت برای آنتن و افق کار می کند که شجونی هم گول چرب زبانی اش را خورد و دوباره به ایشان مصاحبه داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بی حیایی,فتنه انگیزان,فتنه,ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com