وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این روزنامه عبری در ادامه می نویسد که شورای ملی حمایت از کودکان اعلام کرد که در سال 2011 حدود 36 درصد از کودکان در سرزمین های اشغالی یعنی 905 هزار نفر از آنها در خانواده های نیازمند زندگی کرده اند. از سوی دیگر 66 درصد از کودکان فلسطینی در سرزمین های اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند که این امر نشان دهنده این واقعیت است که نسبت فقر این کودکان در سرزمین های اشغالی سه برابر کودکان یهودی است.
جروزالم پست در ادامه این گزارش که نوعی اذعان به خوی نژادپرستانه صهیونیستها است، تأکید کرد که دلایل فقر در سرزمین های اشغالی وجود جامعه متنوع و ناهمگون است به صورتی که بسیاری از "اسرائیلی ها" یا مهاجر هستند یا از فرزندان مهاجرانی هستند که در سالیان گذشته به این سرزمین مهاجرت کرده اند. همچنین شماری از آنها از سرزمین های فقیر و عقب مانده آمده اند. از سوی دیگر اعراب، یهودیان اتیوپی تبار یا یهودیان افراطی از بیکاری رنج می برند.
این روزنامه در ادامه اذعان می کند که نظام آموزشی در سرزمین های اشغالی در زمینه تربیت نسل آینده برای فعالیت در میدان رقابت کاری مبتنی بر شناخت دچار شکست شده است. علاوه بر این بخش هایی از اقتصاد در سرزمین های اشغالی به طور کلی از کارگران خارجی کمک می گیرند و بخش های گسترده ای از جامعه صهیونیست ها، به ویژه بخش های کم سوادتر آن در زمینه یافتن شغل با مشکلات جدی مواجه هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:صهیونیستها اسرائیل غاصب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com