وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، حزب‌الله در بیانیه خود ضمن محکوم کردن انفجارهای عراق و سوریه تاکید کرد که جنایت تکفیری‌ها در منطقه به حد بی‌سابقه‌ای رسیده و انفجارهای تروریستی که شهروندان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد، افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: حزب‌الله: حامیان آشوب مسئول انفجارهای عراق و سوریه هستند

حزب‌الله از نیروهای فعال خواست تا تلاش‌های خود را برای ایستادگی در برابر طرح تجزیه آمریکایی-صهیونیستی که تروریست‌های تکفیری آن را وسیله‌ای برای ایجاد فتنه بین فرزندان ملت یک کشور قرار داده‌اند، بیشتر کنند.  

در این بیانیه آمده است که اجساد تکه تکه شده افراد بی‌گناه اعم از زائر، دانشجو و کودکان، توطئه‌گران داخلی و خارجی علیه ملت‌های منطقه را رسوا می‌سازد و شاهد دیگری بر این مسئله است که تنها هدف همه این حوادث تخریب منطقه و نابودی مقاومت نیست بلکه هدف آن نابودی آینده و آرمان ملت‌ها از طریق کشتار جوانانی است که حال و آینده را می‌سازند.

حزب‌الله افزود: دست تروریسم که دانشگاه حلب سوریه و شهر ادلب را هدف قرار داده و صدها نفر از دانشجویان و غیرنظامیان را کشته و زخمی کرد، حقیقت تاریک باندهای کشتار و جنایت را آشکار کرد و این قضیه به طور آشکار اهداف خطرناک در سرزمین شام را نشان می دهد و کشورهای حامی هرج و مرج در سوریه که با انواع مختلف حمایت‌های نظامی و مالی و سیاسی به کشتار در این کشور ادامه می‌دهند، مسئول این جنایت هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:حزب الله,محورمقاومت,سوریه,عراق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com