وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


گرچه به دنیال مشکلاتی که بر سر مسئله اخلاقی یکی از مسئولین ارشد یک نهاد مهم اقتصادی، است مسئول برکنار و فرد دیگری جایگرین آن شد، اما شنیده ها حاکیست که حواشی از این نهاد مهم اقتصادی پایان پذیر نیست و گویا مسائل دیگری نیز در این علنی شده است.
به گزارش خبرنگار عصرخبر، گرچه مسئولین بالاتر درصدد پاک کردن صورت مسئله بوده و با انگیزه اینکه با برکناری این مقام اقتصادی حواشی مربوط به وی نیز خاتمه خواهد یافت، اقدام به برکناری و انتصاب فرد جدید برای این سمت اقتصادی کرده اند اما گویا پای افراد دیگری و مسائل دیگری نیز در خصوص اقدامات این مسئول ارشد به میان خواهد آمد.
بنابر این گزارش، این مقام برکنار شده نیز در چند روز اخیر با گرفتن سه وکیل درصدد اقدام حقوقی بر علیه خانمی که ادعاهایی بر علیه وی کرده، است که این خانم در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرده که «هیچ ترسی از شکایت و اقدام حقوقی این مقام اقتصادی نداشته و آمادگی کامل داشته و در این صورت اسناد و مدارک تصویری خاصی را ارائه خواهد کرد».
هم اکنون تنها پرونده مفتوح و جریانی در دستگاه قضایی در خصوص ارتباط این خانم با مقام اقتصادی، جریان ربوده شدن خودروی اداری این نهاد اقتصادی و در اختیار این مقام بوده که به طور غیرقانونی در اختیار این خانم قرار گرفته و به طرز جالبی به سرقت رفته است.
گفتی است، این خانم همچنین در شبکه اجتماعی خود در پستی تهدید کرده که اقداماتی را علیه این مقام اقتصادی صورت خواهد داد.
ناگفته نماند، همچنان برخی از اطرافیان این مقام اقتصادی در تلاش هستند که مانع از اطلاع رسانی و انتشار اخبار مربوط به این حاشیه مهم این مرکز اقتصادی شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:مفسدین اقتصادی,اجتماعی,خیانت به بیت المال,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com