وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

درخواست شورای عالی حوزه از آیت الله مؤمن مبنی بر رسیدگی به مسأله مدرسه کرمانی ها


در پی شکوائیه 400 نفر از روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم خطاب به شورای عالی حوزه و درخواست از آنان جهت رسیدگی به املاک و اموال مدرسه کرمانی ها، این شورا در نامه ای رسمی، که به امضای آیت الله یزدی رسیده است، از حضرت آیت الله مؤمن می خواهد به این مسأله رسیدگی کند.

نکته قابل توجه در این نامه این است که آیت الله یزدی خطاب به آیت الله مؤمن می نویسد این مسأله را به هر نحو که صلاح می دانید، حل نمایید.

در ذیل، تصویر این نامه را می بینید:


 



حضرت آیت الله مؤمن: تصرفات آقای انصاری در املاک مدرسه کرمانی ها غیر شرعی است

 

حضرت آیت الله مؤمن عضو سابق شورای عالی حوزه علمیه قم، به درخواست اعضای شورای عالی، قضیه مدرسه کرمانی ها را رسیدگی کرده و حکمی را صادر کردند.

به گزارش بی باک، بر طبق این حکم که به تأیید شورای عالی و قوه قضائیه رسیده است، تصرفات آقایان انصاری و کشمیری در املاک و اموال مدرسه کرمانی ها غیر شرعی و غیر قانونی بوده و بر این اساس، این افراد از تولیت مدرسه عزل شده اند.

در ادامه، تصویر حکم آیت الله مؤمن را می بینید:


















تأیید حکم آیت الله مؤمن توسط شورای عالی حوزه علمیه قم


آیت الله یزدی خطاب به آیت الله مؤمن: حکم صادر شده را شخصا اجرا کنید


پس از صدور حکم آیت الله مؤمن در رابطه با مدرسه کرمانی ها و املاک و اموال متعلق به آن، حکم در شورای عالی حوزه مطرح شد و مورد تأیید قرار گرفت و طی یک نامه رسمی که به امضای آیت الله یزدی رسیده، از ایشان خواسته شد که شخصا پی گیر اجرای حکم شوند.

متن نامه آیت الله یزدی بدین شرح است:

حضرت آیت الله مؤمن «دامت برکاته»

عضو محترم شورای عالی حوزه های علمیه

سلام علیکم

با احترام، عطف به نامه مورخ 88/7/7 حضرت عالی در خصوص حکم صادره مربوط به مدرسه کرمانی ها و به استناد تصمیم اعضاء محترم شورا در جلسه مورخ 88/9/20 از حضرت عالی درخواست می شود به عنوان نماینده شورا اقدامات لازم را در جهت اجرای مفاد حکم صادره معمول دارید.

محمد یزدی

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه






حکمی که در حال اجرا بود؛ اما ناگهان متوقف شد


 

پس از صدور حکم قضایی حضرت آیت الله مؤمن مبنی بر عزل آقایان مجید انصاری و محمد جواد کشمیری از اداره مدرسه کرمانی ها و تولیت املاک و اموال متعلق به این مدرسه، و تأیید حکم در شورای عالی حوزه علمیه قم و درخواست آیت الله یزدی از ایشان جهت آماده سازی مقدمات حکم، آیت الله مؤمن پس از مذاکرات با قوه قضائیه، حجت الاسلام میرنعمتی را به عنوان نماینده خود، جهت اجرای حکم به این قوه معرفی می کند.



 
قوه قضائیه، اجرای حکم را از ساختمان خیابان ارم آغاز می کند و پس از چندین مرحله اخطار به آقایان انصاری و کشمیری و درخواست از آنان برای تحویل دادن ساختمان و رفع ید از آن و عدم توجه آقایان به این اخطارها، در تاریخ 88/12/24حکم تحویل گرفتن ساختمان و فک قفل از طرف دایره اجرای احکام به کلانتری 12 ابلاغ می شود.



 
بنابر برخی شنیده ها، در آن ایام نمایندگان دستگاه قضایی و برخی از نیروهای نیروی انتظامی به همراه نماینده آیت الله مؤمن در حال فک قفل بودند، که ناگهان دستور رسید که حکم را متوقف کنید.

از آن روز تا کنون قریب به سه سال می گذرد و طلاب و روحانیون کرمانی مقیم قم، به هر دری زدند که این حکم اجرا شود، موفق نشده اند.

درباره توقف این حکم، با اینکه توسط فقیهی طراز بالا مانند آیت الله مؤمن صادر شده و در دو مرحله توسط شورای عالی حوزه و شخص آیت الله یزدی به تأیید رسیده و در دستگاه قضایی تأیید و جهت اجرا، به دایره اجرای احکام، ابلاغ شده است، حرف های ضد و نقیض فراوانی نقل شده است.


عدالت نامه طلاب کرمان متولد شد
 

در روزهای اخیر، خبرنامه داخلی طلاب کرمان، با عنوان «عدالت نامه»، چاپ و منتشر شد. شماره اول این خبرنامه، اختصاص به پرونده  مجید انصاری دارد.

در بخش اول این خبرنامه، شکوائیه مجمع روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم خطاب به آیت الله آملی لاریجانی آمده است که در آن از رئیس قوه قضائیه خواسته شده، این دستگاه، حکم آیت الله مؤمن در خصوص مدرسه کرمانی ها و املاک و اموال مربوط به آن را اجرا کند.

در بخش دیگری از این خبرنامه، بخشی از سخنان حضرت امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری « مدظله العالی» با عنوان شاخص آورده شده است.

در بخش دیگر، برخی مواضع  آقای انصاری در فتنه 88 مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش بعدی این خبرنامه، که «گام به گام تا اجرای عدالت» نام دارد، گزارش مختصری از فعالیت های عدالت خواهانه روحانیون و طلاب کرمان به صورت کاملا مستند ارائه شده است. در بین اسناد می توان به تصویر حکم حضرت آیت الله مؤمن، تصویر نامه آیت الله یزدی به آیت الله مؤمن و تأیید حکم ایشان، تصویر ابلاغیه دایره اجرای احکام مبنی بر اجرای حکم آیت الله مؤمن اشاره کرد.

در بخش دیگر، جزئیات تصرفات در املاک و اموال مدرسه کرمانی ها از زبان حجت الاسلام میرنعمتی، نماینده آیت الله مؤمن در کمیته تحقیق درباره املاک و اموال، به صورت تفصیلی آورده شده است.

در قسمت پایانی، از « خروش روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم» بر علیه مجید انصاری خبر داده شده است.

گفتنی است شماره های بعدی این نشریه قرار است در روزهای آینده منتشر شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com