وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در سال 1360 و در زمانی که هموطنانمان درگیر بمباران رژیم بعثی بوده اند آقای نخست وزیر دارای ماشین رختشویی بوده و....

سایت فارسی زبان و ضدانقلاب کلمه در تشریح شخصیت وارسته! و ساده زیست میر حسین موسوی گفت: "میرحسین به اذعان بسیاری از اندیشمندان سیاسی، عرصه سیاست در ایران را با مفهوم و الگوی تازه ای از اخلاق مداری آشنا کرد. او بر مفاهیمی که انقلاب اسلامی را نزد توده مردم موجه و محبوب ساخت، نه در شعار که در عمل پایبند بوده و هست، و همین هم باعث اعتماد دوباره مردم به او شد. حرمت گذاری به مستضعفان، اولویت بخشی به کوخ نشینان و نادیده نگرفتن اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه، وجه تمایز او با بسیاری دیگر از سیاستمداران است، حتی آنها که به نسبت مردمی ترند".


البته این سایت که از لحاظ مالی بعنوان یکی از مجموعه های وابسته به نهادهای امنیتی آمریکا شناخته می شود، به این نکته توجه نداشت که در انتخابات سال 1388 مسئله ای که بصورت عیان در سطح جامعه مشخص بود، حمایت قشر مرفح و سرمایه دار جامعه از موسوی بود که در پاره ای از موارد به حمایت افراد ضد دین از وی هم ختم شد .
کلمه در ادامه دروغ پراکنیهایش با حمایت تمام قد از موسوی پرداخته و ضمن هجمه به رئیس جمهور قانونی کشورمان، گویا به قسمت هایی از فنون تاکتیکی احمدی نژا در مناظره با موسوی اشاره کرد و نوشت: "در مناظره ها چیزی بیشتر از همان "بگم بگم” مبتذل، دست رقیب متقلب و بی پروا را نگرفت".
اما این رسانه ضدانقلاب سخنان اخیر رئیس جمهور کشورمان را نادیده گرفت که ایشان به مردم وعده دادند به زودی مسائل جدیدی را با آنها در میان خواهند گذاشت و شاید بخشی از ناگفته های احمدی نژاد در این 8 سال و در مناظره ها، طی ماه های پایانی دولت بیان شود.

ولی مهمترین نکته ای که این سایت با اتکا به آن بنا داشت وجهه میرحسین موسوی را در بین ملت ایران بهبود بخشد و بخشی از خاطرات تلخ مردم از فتنه گریهای او در سال 88 و خصوصا ظهر عاشورای آن سال را از یاد مردم ببرد ، انتشار تصاویر زیر است .


هر چند که مشخص نیست این اسناد از چه طریق به دست گردانندگان لندن نشین سایت کلمه رسیده است اما اگر فرض را بر صحت آنها بگذاریم اشاره به برخی نکات خالی از لطف نخواهد بود .

اینکه در سال 1360 و در زمانی که هموطنانمان درگیر بمباران رژیم بعثی بوده اند آقای نخست وزیر دارای ماشین رختشویی بوده و با خودروی پژو تردد می کرده در نوع خود جالب توجه است .





جالب اینجاست که موسوی در سند فوق اعتراف کرده که اجاره منزل خود را پرداخت نکرده است .
یک محاسبه سر انگشتی به خوبی نشان می دهد که 27000 تومان هزینه اجاره منزل در سال 1360 متعلق به منزلی با چه مساحتی بوده و وی در چه سطحی زندگی می کرده است .
 

 

سایت وابسته به این فتنه گر در حالی اقدام به انتشار اموال موسوی پس از 8 سال و بدون هیچ تغییری می نماید که این مهم را یک اتفاق بسیار خاص دانسته و اقدام میرحسین برای بهره برداری نکردن از بیت المال را ستایش کرده است .
گفتنی است در این اسناد که تنها به 6 قلم از اجناس منزل موسوی اشاره کرده است مشخص نشده که آیا باقی لوازم مورد نیاز برای زندگی وی از طرف ارگان خاصی در اختیار موسوی و همسرش قرار گرفته و یا درج آن در این سند از قلم افتاده است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com