وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

عکسی واقعی از عضو جدید جنبش سبز در یک اسباب بازی فروشی


او در مجله موسیقی (music connection magazine) در سال 2011 ، جزء "100 آهنگ و هنرمند ثبت نشده یا بی علامت" قرار دارد؛ اما برخی ویئوهای وی در سی بی اس نیوز و سونی موزیک برجسته شده اند. درحال حاضر وی با اجرای بیش از 200 ترانه در پلاتفورم های متعدد، نام "هنرمند واقعی" را برای خود برگزیده است. موسیقی های او با درون مایه های عاطفی اما با کیفیتی بسیار نازل و سخیف ساخته می شود. او از چهار سال پیش عضو فیس بوک شده و برای ساخت آهنگ ها و کلیپ های بی ارزشش در فیس بوک درخواست کمک می دهد.

 

 


وی در رابطه با آهنگی که برای ندا آقاسلطان ساخته است، نوشته است آیا می خواهید در ساخت ترانه به من کمک کنید؟ وی در صفحه‌ی فیس‌بوک خود درباره‌ی او می‌نویسد: "ندا سرچشمه‌ی الهام من، ما و همه‌ی بشریت است" این ترانه از روز 17 ژانویه که در یوتیوب منتشر شده و به کمک رادیو فردا ارگان جاسوسی آمریکا در شبکه های اینترنتی به صورت قابل ملاحظه ای تبلیغ شده است.
وی ضمن اعتراف به حس نفرت عمومی ایرانیان از اقدام شرم آور وی در حمایت از سازمان های جاسوسی و سرکرده گان جریان فتنه در سازمان سیا گفته است: پس از انتشار ویدئوی "ندا” ایمیل‌های نفرت‌انگیز زیادی دریافت کرده‌ام که از من می‌خواهند آن را حذف کنم. من نمی‌خواهم به یک یک این افراد جواب بدهم. ولی پاسخ من  این است: "نه، حذف نمی کنم."
همچنین درباره‌ی انگیزه‌ی سرودن ترانه‌ای برای ندا در صفحه فیس بوک خود با ادبیاتی بسیار خنده دار که مطلقاً مورد توجه کاربران فیس بوک نیز قرار نگرفته است ، مدعی میشود: ندا به چهره‌ی جنبش دموکراسی و صدای زنان در ایران بدل شده است… پس از ساعت‌ها تحقیق درباره‌ی زندگی او، تصمیم گرفتم به او پاسخ بدهم."
این خواننده‌ی هم اکنون ساکن لس آنجلس و به رفتارهای زننده و زشت غیر اخلاقی معروف است. در ترانه‌ی خود، ابتدا به شرح چگونگی کشته‌شدن ندا می‌پردازد و آن را با واژه‌ها و عکس‌هایی ساختگی و کپی برداری شده از بنگاه های رسانه ای فتنه به تصویر می‌کشد. فیلم اصلی اصابت گلوله به ندا که با تلفن همراه فیلم‌برداری شده، ‌هنگام اجرای ترانه در پس ‌زمینه‌ی ویدئو پخش می‌شود. کاوهی در صفحه فیس بوک خود می‌نویسد: "من در مونتاژ ویدئویی خودم از عکس‌های واقعی که به عنوان سند خیلی حساس و مهم‌اند، استفاده کرده‌ام. ندا سرچشمه‌ی الهام من، ما و همه‌ی بشریت است."
کاوهی درباره‌ی چگونگی سرودن ترانه و تنظیم آهنگ این ویدئو می‌نویسد: "در جریان تحقیق درباره‌ی زندگی ندا به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم یک ترانه‌ی عاشقانه‌ی احساسی هجو در این خصوص بنویسم. "

منبع: رویداد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:دشمنان نظام اسامی,فتنه,رسانه های ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com