وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد، تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.

راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.

اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

در این راستا برادوی ورلد Broadway World نوشت، اولین سایت انگلیسی زبان که منحصرا به انتخابات ایران تعلق دارد با نام " دیده بان انتخابات ایران، Iran Election Watch" توسط عناصر ضدانقلاب راه اندازی شد.
سایت انگلیسی زبان "دیده بان انتخابات ایران" یک رسانه آنلاین است که محور اصلی گزارش های آن اختصاص به انتخابات ایران در سال 2013 دارد. دنیس حسن زاده اجیری 29 ساله فارغ التحصیل دانشگاه تهران در رشته انسان شناسی و طراح وب سایت های رادیو فردا و رادیو آزادی اروپا می باشد که این سایت را نیز طراحی کرده تا برای تغذیه اطلاعاتی سایت های غربی که می خواهند به رصد اخبار انتخابات ایران بپردازند، فعالیت کند.
راه اندازی این سایت به زبان انگلیسی جهت اهمیت انتخابات ایران می باشد که گفته شده است "انتخابات ایران دنیا را عوض خواهد کرد."
متولیان این سایت هدف خود را تعامل معنی دار با مخاطبان جهانی و کسانی که علاقه مند به رصد اخبار انتخاباتی هستند معرفی نموده اند.
اعضای اصلی تشکیل دهنده این سازمان رسانه ای گروهی از خبرنگاران تحصیل کرده در داخل و خارج از ایران است. اعضای اصلی سایت عبارتند از:
1- دنیس اجیری: دریافت کننده جایزه از انجمن خبرهای آنلاین در سال 2012 می باشد. وی همچنین ویرایشگر ویژه و طراح سایت رادیوآزادی اروپا و بخش فارسی رادیو آزادی می باشد.

 

دنیس اجیری


2- نیما تمدن: عضو انجمن روزنامه نگاری و کارشناسی رسانه واشنگتن دی سی در اندیشکده جنگ و صلح آمریکا است. او همچنین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روزنامه نگاری در یک دانشکده آمریکایی می باشد.
3- مایکل هیرشمن: روزنامه نگار
دنیس اجیری می گوید این سایت برای مقابله با سانسور و رسیدن به درک ذاتی از آزادی بیان، آزادی مذهب و البته آزادی مطبوعات طراحی شده است.
اجیری در ادامه انگیزه خود از طراحی سایت گفت: ما ضرب المثلی در زبان فارسی داریم که می گوید: "قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود" ماخبرنگاران نیز در کنار یکدیگر جمع شده ایم تا بتوانیم به اهدافمان (افشاگری درباره حکومت ایران) برسیم.
دنیس به عنوان ویرایشگر رادیوآزادی اروپا، کار خود را خلاقانه، متفکر، خوش بیان و شوخ طبع معرفی می کند. وی می گوید با شجاعت تمام وارد کار شده است تا بر آزادی مطبوعات تاثیر بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com