وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دای آمریکا که پیش از این با دعوت از برخی هنرمندان مساله دار آنان را دستاویزی برای اهداف خود قرار می داد این بار نیز اقدام به مصاحبه با «شبنم طلوعی» می کند و در جریان آن نیز رپرتاژ ویژه ای برای تئاتر وی تهیه و تدارک می بیند شاید که جایزه خوش خدمتی این به اصصلاح هنرمند تبلیغ رایگان تئاتر وی یعنی «رقص پائیزی» باشد.

به گزارش صراط، صدای آمریکا که پیش از این با دعوت از برخی هنرمندان مساله دار آنان را دستاویزی برای اهداف خود قرار می داد این بار نیز اقدام به مصاحبه با «شبنم طلوعی» می کند و در جریان آن نیز رپرتاژ ویژه ای برای تئاتر وی تهیه و تدارک می بیند شاید که جایزه خوش خدمتی این به اصصلاح هنرمند تبلیغ رایگان تئاتر وی یعنی «رقص پائیزی» باشد.

گفتنی است تا پیش از این صدای آمریکا با چهرهایی چون «گلیشفته فراهانی»، «مینا لاکانی» و «شهره آغداشلو» به مصاحبه پرداخته است، چهرهایی که نام آنها با فرهنگ برهنگی غرب درآمیخته و حضورشان در رسانه های ضدانقلاب مصداق عینی فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. در این باره می توان به مصاحبه افراد نامبرده با رسانه های ضدانقلاب اشاره کرد که همگی بر وجود فضای خفقان در داخل کشور اذعان کرده و خروج خود از کشور را عدم وجود آزادی اجتماعی عنوان می کنند!
 
 
شبنم طلوعی نیز به مانند آنها از خفقان و شرایط نابسامان داخلی می گوید و می نالد؛ وی دلیل خروج از کشور را عدم وجود آزادی اجتماعی و ممنوع الفعالیت بودن عنوان می کند! چرا یک هنرمند (اغلب بانوان) باید بر آزادی تاکید کند!!؟ آیا آزادی در حجاب و بی حجاب بودن تعریف می شود!!؟ آیا عبور از خط قرمزهای فرهنگی آزادی است!!؟ و هزاران آیا دیگر ...
 
پیش از این نیز «فاطمه معتمد آریا» به جهت حضور در جشنواره هنری در خارج از کشور (کشور همسایه) ممنوع الفعالیت شده بود اما پس از چندی دوباره به صحنه بازگشت و شاهد بودیم که در جشنواره فیلم فجر حتی موفق به دریافت جایزه نیز شد! [جدا از اینکه بخواهیم در مورد معتمدآریا و یا ... قضاوت داشته باشیم]
 
مقصود اینکه اگر قشر هنرمند به باور و فرهنگ عمومی جامعه احترام گذارد و آن را رعایت کند هیچ دلیلی برای وقفه در جریان کاری آنها وجود ندارد؛ در کجای فرهنگ ایرانی سیگار کشیدن زنان و ارتباط خارج از محدوده افراد نامحرم با یکدیگر پذیرفته شده است؟ متاسفانه هم اکنون در برخی از فیلم های سینمائی شاهد رواج یک چنین فرهنگی هستیم !
 
حضور شبنم طلوعی در خارج از کشور نه به سینما و نه به تئاتر کشور ضربه می زند، سوال اینجاست که اگر مشکل شما (شبنم طلوعی) با آزادی (همان بی حجابی و ...) لطفا آن را به پای نبود آزادی اجتماعی و ... در نظام ج.ا.ا ننویسید چراکه مخاطب آنقدر فهم و شعور دارد که حال اکنون شما را با قبل مقایسه کرده و نیز به دیدگاه شما در مورد زندگی و دین و ... گوش فرا دهد و متوجه عمق فروپاشی معانی اساسی چون زندگی و مذهب نزد شما نشود.
 
 
گفتنی است شبنم طلوعی در مصاحبه با صدای آمریکا بر اعتقاد خود از سکولاریسم تاکید می کند، وی در این خصوص به مجری صدای آمریکا می گوید در ایران نه تنها شما در مورد مذهب بازخواست می شوید (بهائیت) بلکه درباره تمایلات جنسی (همجنسگرایان) نیز بازخواست می شوید.
 
 
سوال پایانی اینکه چرا دو موضوع همجنسگرایان و بهائیت برای رسانه های ضدانقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است، آیا آزادی دینی و جنسیتی در کشورهای غربی رعایت می شود (حتی در برخی از ایالت های آمریکا) که در ایران، آن هم کشوری که دین رسمی آن به خواست مردم اسلام است رعایت شود؟ آیا هنر و هنرمندی در قاب های گوناگون به پوشش بازیگر محدود می شود و ...
منبع: ماهستیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,بی حجابی,رسانه های ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com