وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

. بنیاد عبدالرحمان برومند که توسط رویا و لادن برومند تشکیل یافته. نام این بنیاد نشان از خط فکری این بنیاد ( نزدیک به شاپور بختیار) دارد. این مرکز در سال 2001 تاسیس گردید و ارتباط نزدیکی با مرکز اسناد حقوق بشر آمریکا دارد. همچنین این بنیاد بیش از نیمی از بودجه خود را از طریق بنیاد ملی دموکراسی آمریکا تامین می‌نماید.

2. پنج شاخه از جمعیت حامیان مادران لاله(شاخه های دورتمون-کلن – لس آنجلس و ... ) که اکثریت آنان را منافقین تشکیل می دهندو جمعیت‌هایی متشکل از 4-5 نفر هستند.

3.مركز ملي عدالت عراق – انكليس به ریاست محمد الشيخلى مدير مركز ملى عدالت عراق دیگر همراه شیرین عبادی است. تنها فعالیت قابل مشاهده از این نهاد مجعول، حمایتی است که این مرکز مستفر در لندن اسفند 1388 از منافقین نمودند .

5. سازمان حقوق بشر عرب-انگليس به مدیریت کریم عبدیان –و عامل   mI6 و CIA دیگر نهادی است که شیرین عبادی در زیر چتر خود جمع نموده است.

6. کانون مبارزه با نژادپرستی و عرب ستیزی در ایران. به سرکردگی یوسف عزیزی بنی طرف کمونیست فراری که نام آن نیز در این لیست مشاهده می‌شود.

7. کمیتە گزارشگران حقوق بشر ( که شورای مرکزی آن غالبا بهائی هستند) دیگر عنصری است که این بیانیه را امضا کرده . در میان افراد این کمیته روزنامه‌نگاران فراری بعد از فتنه 88 نیز دیده می‌شوند.

موارد گفته شده نشان دهنده آن است که شیرین عبادی اولین گام خود را برای منسجم کردن عناصری از تروریست‌ها تجزیه طلبان، منافقین, بهائیان و ... ذیل چتر حقوق بشری انجام داده. کارشناسان بر این بازوند این حرکت در راستای پروژه ای است که هدف آن افزایش فشارهای حقوق بشری بین‌المللی بر ایران در استانه انتخابات برای بازکردن فضا برای برخی جریانات فتنه آفرین است که شیرین عبادی متولی آن گردیده است.منافقین نیز اخیرا از این حرکت غافل نمانده اند و هفته گذشته در سایت رسمی خود به حمایت از این حرکت شیرین عبادی پرداخته اند.

 

ebadi-lahiji-narges 

عبادی - لاهیجی و نرگس محمدی در شورای حقوق بشر و سیاه‌نمایی علیه ایران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:شیرین عبادی,ضدانقلاب,فمینیست,بی حیایی,,تجزیه طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com