وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


اين عمل ناشايست و غير اخلاقي به غير از تهييج احساسات جوانان مجرد، پايه گذار اشاعه بي‌حيايي و بي‌غيرتي در جامعه نيز قلمداد مي‌شود. افراد كج فهم مرتكب چنين اعمالي، راه را براي دختران و پسران نامحرمي باز كرده‌اند كه داراي نسبت استنادي زوجين مذكور نبوده و تنها با استفاده از چنين فضاي مهيا شده‌اي، آزادانه به ارتكاب روابط نامشروع در جلوي چشم مردم مي‌پردازند. پاركها در تابستان و فضاي گرم و متبوع واگن‌ها و ايستگاه‌هاي مترو در زمستان پذيراي افرادي از اين دست است كه حتي خيل انبوه افراد عبوري از كنار آنها نيز نمي‌تواند آنها را از عمل ارتكابي زشتشان بازدارد. 

اگر بخواهيم علت بروز اينگونه رفتار ناشايست راريشه يابي کنيم بايد در اولين وهله به عدم آموزش صحيح روابط زن و شوهري و احكام شرعي مربوط به آن اشاره كرد. اما به نظر مي‌رسد بيش از علت اول بايد حريم‌هاي شكسته شده از سوي فيلم‌هاي غربي پخش شده از ماهواره‌ها را در رواج اين بي‌حيايي موثر دانست. 

امواج ماهواره كه اين روزها به لطف كاهلي و انفعال مسئولين امر و به خصوص نيروي انتظامي در دسترس همگان قرار دارد آنچنان ملغمه‌اي از بي‌حيايي ساخته و چنان موجي از بي‌عفتي را به راه انداخته كه حتي برخي مقيدين را نيز درامواج سهمگين خود بلعيده است.مرداني که نسل قبليشان از شدت غيرت به جاي نام كوچك همسرنام فرزند ذكور خود را براي صدا زدن او به‌كار مي‌بردند حالا با ناموس خود در برابر چشم عموم دست به اعمالي مي‌زنند كه قلم از ذكر آن شرمسار است. 

اين تنها يكي از ابعاد بي‌غيرتي اشاعه داده شده توسط امواج ماهواره‌هاست كه در حال تبديل به يك عرف زشت و غير شرعي است. درحالي كه حد روابط زشت ياد شده در مورد زوجين به دليل زندگي در زير يك سقف از خطوط قرمز جنسي عبور نمي‌كند، هزاران شبكه مستهجن ماهواره‌اي كه در حال اشاعه بدترين و كثيف‌ترين نوع روابط جنسي هستند، چنان شهوات مخاطبين خود را به غليان آورده اند كه اين روزها شاهد فراتر رفتن دختران و پسران نامحرم گلاويز شده از خطوط قرمز روابط جنسي، حتي درواگن‌هاي مترو و در ميان انبوه مسافران درهم فشرده شده در برابر ديدگان همه هستيم!
بله اين يك واقعيت ديگر است ! كه در حال تبديل شدن به يك عرف مي‌باشد؛ عرفي كه با پيشتازي هر چه بيشتر در حيوانيت از سوي شبكه‌هاي ماهواره‌اي به دختران و پسران نامحرم و لاابالي اجازه مي‌دهد در سايه بي‌غيرتي برخي مسئولين هر غلطي بكنند. 

بله! نمايش كثيف ياد شده همه روزه با بازي بي‌غيرت‌ها و شياطين انس به كارگرداني ماهواره‌ها و نظارت نيروي انتظامي و قوه قضائيه و ساير مسئولين در معابر عمومي براي همه به صورت رايگان در حال اجراست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بی حیایی,بی غیرتی, بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com