وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فاش شدن ارتباط سعید کریمیان با منافقین سبب شد تا وی مدتی خود را پنهان سازد و ترجیح دهد از انظار مردم مخفی گردد. گمانه زنی ها حاکی از دستگیری وی در دبی بود تا آن جایی که ارشیا کریمیان پسر مدیر شبکه جم به طور رسمی از دستگیری پدرش در دبی خبر داد.

گروه مانیتورینگ ـ دستگیری دوبلرها و نزدیکان مدیر شبکه جم در تهران با جنجال های بسیاری مواجه گردید. آن زمان بسیاری کاسه داغ تر از آش شدند اما شاید خیلی از مسائل را نمی دانستند. فاش شدن هویت نامعلوم سعید کریمیان بسیاری از مسائل را بر همگان روشن نمود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از وبلاگ جم تی وی، افراد مرتبط و غیر مرتبط با سعید کریمیان ارتباط های گسترده وی با سازمان مجاهدین خلق را افشا کردند. شهرام همایون و سارا رهبری را می توان از افرادی نام برد که از هویت اصلی وی پرده برداشتند. از اقامت در پادگان اشرف گرفته تا ارتباط های اجرایی در این سازمان منفور.

عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین که هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت سبب شد تا شرکت اماراتی ماهواره الیاه ست در اولین اقدام پروایدر یاه ست (فروش فرکانس و ارائه خدمات ماهواره ای) را که مدتی تحت عنوان Gem Cast در دست گروه جم بود از آنان بگیرد و به شرکتی دیگر واگذار نماید.

فشارهای مختلف مالی وسیاسی بر شبکه جم باعث شد تا گروه شبکه های جم مجبور به واگذاری 7 کانال از 10 شبکه شود.

فاش شدن ارتباط سعید کریمیان با منافقین سبب شد تا وی مدتی خود را پنهان سازد و ترجیح دهد از انظار مردم مخفی گردد. گمانه زنی ها حاکی از دستگیری وی در دبی بود تا آن جایی که ارشیا کریمیان پسر مدیر شبکه جم به طور رسمی از دستگیری پدرش در دبی خبر داد. ارشیا کریمیان ارتباط پدرش با سازمان مجاهدین خلق و سرویس های جاسوسی را اتهام قلمداد می کند. اما وارد عمل شدن منافقین نشان داد تا کاسه ای زیر نیم کاسه باشد.

دستگیری سعید کریمیان سبب شد تا منافقین وارد عمل شوند و با دادن بیانیه ای سیاه نمایی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را بیشتر از قبل ادامه دهند.

فرهاد شمس که گفته می شود از مدیران اجرایی سیمای آزادی و فرد مورد اعتماد مقامات سازمان مجاهدین است در بیانیه ای در فیس بوک خود به حمایت از سعید کریمیان پرداخته است. وی سعید کریمیان را خادم مردم ایران معرفی و دستگیری وی را محکوم می کند. وی در این بیانیه دم از قوانین بین الملل می زند اما در کجای دنیا ترور شخصیت های علمی و یا خرابکاری و خیانت که توسط منافقین صورت گرفته است جزء قوانین بین الملل می باشد؟!

البته این شگرد همیشگی سازمان مجاهدین خلق است. سازمانی که خود به تنهایی خون مردم منطقه را در شیشه کرده است و نزد هیچ گروه سیاسی محبوب نیست دائما دم از مردم می زند.

جنایت های این سازمان در منطقه به نقل از ویکی پدیا:

دادگاهی در عراق٬ روز یک‌شنبه٬ ۲۰ تیر ۱۳۸۹، حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران٬ از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد. اتهام کمک به صدام حسین در سرکوب اکثریت شیعه و اقلیت کرد این کشور مبنای این حکم دادگاه را تشکیل می‌دهد.

برخی از رسانه‌های معتبر آمریکا از جمله ان‌بی‌سی، نیویورک تایمز و نشریه نیویورکر در گزارش‌هایی در سال ۲۰۱۲ میلادی از همکاری دولت اسرائیل با سازمان مجاهدین خلق در ترور دانشمندان هسته‌ای در ایران خبر دادند.

اگر همکاری و ارتباط با سازمانی که ترور و خرابکاری از اصول اولیه آن به شمار می رود خدمت به حساب آید پس تمامی خائنین به این کشور بزرگترین خادمین به این مرز و بوم به حساب می آیند و باید مدال افتخار خدمت به ایرانیان را بر گردن سعید کریمیان آویخت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:جم تی وی,رسانه های ضدانقلاب,رسانه های بیگانه,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com