وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرار منصور اصانلو از مجرمان امنیتی با همسر یکی از همکارانش که در حوادث تاسف بار روز عاشورای سال 88 نقش آفرینی می نمود با حواشی بسیاری همراه بوده است. منصور اصانلو در دوران مرخصی به همراه مریم ضیا همسر یکی از اعضای هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه از کشور فرار می کنند. اصانلو که سال گذشته به طور مشروط از زندان آزاد شده بود در دوران مرخصی به یکی از شهرهای شمال کشور می رود و پس از آن از کشور متواری می شود.
به گزارش سرویس سیاسی  پایگاه 598، فرار منصور اصانلو از مجرمان امنیتی با همسر یکی از همکارانش که در حوادث تاسف بار روز عاشورای سال 88 نقش آفرینی می نمود با حواشی بسیاری همراه بوده است.

منصور اصانلو که رئیس سندیکای کارگران شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه (شرکت واحد) است در پی فتنه گری و اخلال در فعالیت اتوبوسرانی در سال 1384 توسط دستگاه های امنیتی بازداشت شد، وی با تعهد کتبی آزاد شد بعد از آزادی از زندان مرتکب جرائم متعددی گردید و دوباره بازداشت گردید.



(منصور اصانلو)

 

منصور اصانلو در دوران مرخصی به همراه مریم ضیا همسر یکی از اعضای هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه از کشور فرار می کنند.

اصانلو که سال گذشته به طور مشروط از زندان آزاد شده بود در دوران مرخصی به یکی از شهرهای شمال کشور می رود و پس از آن از کشور متواری می شود.

بنابر اخبار رسیده "م.ح.غ" موافق خروج همسرش با منصور اصانلو نبوده ولی مریم ضیا به این مطلب توجه نکرده و به همراه فرزندانش با اصانلو فرار می‌کند. منصور اصانلو در حالی با مریم از کشور متواری می‌شود که پروانه اصانلو همسر وی هنوز در ایران می‌باشد و او را در فرار از کشور همراهی نکرده است.



(مریم ضیاء)
 
مریم ضیا مدیر "جمعیت تلاش برای جهانی شایسته کودکان است" که پس از حضور در اغتشاشات تاسف بار روز عاشورای سال 88 توسط نهادهای مسئول دستگیر می‌شود. وی در سال 84 به کلاس‌های آموزش سندیکاها که توسط اصانلو اداره می‌شد، می‌رود و اولین اقدامات سیاسی خود را شروع می‌کند. وی سپس تلاش گسترده‌ای برای حضور زنان برای شرکت در اعتصاب سندیکای اتوبوس رانی فرار می‌کند.

اصانلو پس از خروج از کشور با احمد باطبی تماس برقرار کرده و از آن‌جا که برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر نفوذی بودن احمد باطبی منتشر کرده‌اند احتمال آن می‌رود که اصانلو نیز با هدف نفوذ در میان اپوزیسیون و با هدایت نهادهای مسئول از کشور خارج شده است. چرا که احمد باطبی هم به ظاهر از کشور فرار کرد اما پس از مدتی فایل صوتی گفت و گوی وی با مسئولان منتشر شد.

شایان ذکر است که "م.ح.غ" رفت و آمدهای خانوادگی با اصانلو داشته است و بعد از فرار این دو (مریم ضیاء و اصانلو) شائبه هایی مبنی بر داشتن روابط خاص اصانلو و مریم ضیاء مطرح می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:فتنه گران,بی حیایی,اغتشاشگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com