وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

طبق مشاهدات خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی رویداد تعدادی از فالگیرها که عمدتاً زن هستند، اخیراً مدعی شده اند که می توانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در ایران را پیش بینی کنند. خبرنگار رویداد پس از شنیدن این خبر و مراجعه به چند فالگیر متوجه شد که همه آنان از پیروزی جریان اصلاحات و بخصوص خاتمی در انتخابات آتی خبر می دهند."

البته بعد از اینکه اخبار را مطالعه کردیم برایمان این سئوال بوجود آمد که حجاریان اخبارش را از فالگیرها می گیرد و یا اینکه فالگیرها اطلاعاتشان را از حجاریان می گیرند؟!

همچنین برایمان این سئوال بوجود آمد که آیا سال 88 که برخی قبل از رای شماری مدعی پیروزی در انتخابات بودند، آیا اطلاعاتشان را از همین فالگیرها گرفته بودند؟!

البته سئوال دیگری نیز به این شرح برایمان بوجود آمد: اگر خاتمی آمد و تایید صلاحیت شد و رای نیاورد! با توجه به اینکه حجاریان و فالگیرها می گویند وی حتما رای می آورد تکلیف چیست؟!

و به نظر می رسد پاسخ صحیح اینگونه باشد: از آنجا که فالگیرها و همچنین حجاریان هیچوقت اشتباه نمی کنند، مطمئنا تقلب روی داده است و برای اعتراض به این تقلب بایستی سطل زباله آتش زد!

یک درخواست هم داشتیم! این فالگیرها که اینقدر کارشان درست است لطفا به ما بگویند قرار است چه چیزی گران شود که سرمایه یمان را بزنیم توی آن بازار! ... همچنین لطفا بگویند آیا استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به هم می رسند و اگر می رسند برنده آن دربی کدام تیم است؟!

###

البته آقای حجاریان همچنین گفته است: "ميزان محبوبيت خاتمي خيلي بالا است. اگر خاتمي بيايد نه نيازي به اقناع افكار عمومي دارد و نه به تبليغات."

تبریک می گوییم به اینهمه اعتماد به نفس کاذب! گویا برخی که دیروز توهم تقلب داشتند، این روزها توهم محبوب بودن دارند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:فتنه گران,توهم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com