وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598، کیهان نوشت: اين مطلب را سعيد حجاريان در مصاحبه با روزنامه اعتماد عنوان كرد. وي در تحليل اظهارات اخير عسگراولادي با بيان اينكه اين اظهارات شخصي است، مي گويد: آقاي عسكراولادي زماني كه من ترور شده بودم و در بيمارستان سينا بودم، بالاي سر من آمد و براي شفاي من حمد خواند. آن موقع من بي هوش بودم. اول اطرافيان برايم گفتند و بعد خود ايشان برايم تعريف كردند. برايم «حمد» خواند و يك جمله اي هم گفت. او به من گفته بود «سعيد جان! توبه كن ان شاءالله خوب مي شوي.»


وي مي افزايد: حالا غرضم از تعريف كردن اين خاطره اين بود كه بگويم آقاي عسگراولادي هميشه چنين موضع گيري هايي داشته اند. يعني صحبت هاي اخيرشان درباره سران معترضان انتخابات سال 88 منطبق با روش هميشگي ايشان است. آقاي عسگراولادي الان گفته سران معترض بعد از انتخابات سال 88 «فتان» نيستند بلكه «مفتون» بوده اند و چون مفتون بوده اند حالا بايد توبه كنند. به نظر من صحبت هاي ايشان درباره معترضان بعد از انتخابات گذشته شبيه همان اظهاراتي است كه بالاي سر من در بيمارستان سينا گفت. آنجا هم براي من دعا كرد و هم گفت توبه كن؛ يعني آقاي عسگراولادي آدمي است كه وسط مي ايستد. اصلاً شخصيت آقاي عسگراولادي اينچنين است.
حجاريان درباره موضع علي مطهري مي گويد: موضع علي مطهري از آقاي عسگراولادي هم بهتر است. يعني علي مطهري مثل آقاي عسگراولادي وسط نيست بلكه بيشتر به سمت اصلاح طلبان متمايل است. اما آقاي عسگراولادي مجبور است كه وسط بايستد. چون ايشان تحت فشار قرار دارد و اصولگرايان افراطي به او هجوم مي آورند.
حجاريان همچنين گفته است: حرف هاي آقاي عسگراولادي ربطي به مؤتلفه ندارد و ممكن است ناشي از يك رؤياي صادقه يا به خاطر سوابق و رفاقت ها باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان ,سعیدحجاریان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com