وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

(عکس از صفحه فیس بوک بابک داد فتنه گر ساکن فرانسه و کاتب ویژه خاتمی در سال 76)

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی در مورد انتشار برخی اخبار درباره تصاویر متفاوت منتشر شده از میمون فضانورد ایرانی گفت: برخی تصاویر بکار گرفته شده از سوی رسانه ها در کنار تصاویر پرتاب کاوشگر آرشیوی بوده و نباید به آن استناد کرد.
دکتر محمد ابراهیمی بازتاب موفقیت ایران در اعزام کپسول زیستی حامل موجود زنده به فضا را از سوی رسانه های خارجی متفاوت و دور از انتظار عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه های خارجی واکنش های متفاوتی از موفقیت ایران داشتند و به نظر برخی از آنها در شرایط فعلی ایران، این موفقیت عجیب به نظر می رسد؛ در همین حال از نگاه برخی مسئولان کشورهای غربی، اجرای پروژه کاوشگر پیشگام در راستای برنامه های دفاعی ایران بوده و براین اساس ابعاد مختلف این موفقیت از نگاه آنها زیرسوال رفته است.

وی گفت: اگرچه با این دستاورد مهم و عظیم ایران به صورت باورپذیر برخورد نشده اما این نشان دهنده شرایط خوبی است که کشور به آن رسیده است.

واکنش رسانه ها به موفقیت فضایی ایران

 

خبرنامه گویا وابسته به سازمان سیا به نقل از ایسنا نوشت: پرتاب موفقيت‌آميز کاوشگر «پيشگام»، گامی بلند برای دانشمندان و متخصصان فضايی ايران در عرصه فناوری پيشرفته فضايی، ارسال حيات به فضا و تحقيقات زيستی که در انحصار چند کشور معدود است، محسوب می‌شود.

 
(خبرنامه گویا شبکه خبرپراکنی وابسته به سازمان سیا شبکه جاسوسی آمریکا)

رسانه های بیگانه و ضد انقلاب سعی کردند این اقدام جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ جلوه دهند ، رایو فردا دیگر رسانه سازمان سیا در کشور چک در وب سایت خو به نقل از رسانه های صهیونیستی نوشت :
در پی اعلام روز دوشنبه در ایران مبنی بر «پرتاب و بازیابی موفقیت‌آمیز» یک کاوشگر فضایی حامل میمون به نام «کاوشگر پیشگام»، کارشناسان فضایی اسرائیل در واکنش‌های خود گفتند که این امر «حتی برای خود ایران هم، توانمندی جدید و خارق‌العاده‌ای» به حساب نمی‌آید.

 
(انعکاس پرتاپ کاوشگر پیشگام 5 در رسانه های بیگانه و ضد انقلاب)

کاوشگر پیشگام که با مدیریت یکپارچه سیستمی و تلاش دانشمندان سازمان فضایی ایران ساخته شده است با استفاده از حامل سازمان صنایع هوا فضا تا ارتفاع مورد نظر پرتاب و پس از طی مراحل پیش‌بینی شده و رسیدن به سرعت، شتاب و ارتفاع مورد نظر، مجددا به زمین بازگشته و موجود زنده این کاوشگر (میمون از نژاد رزئوس) با موفقیت بازیابی شد.
بابک داد کیست؟
 اوج فعالیت و شهرت بابک داد در سال 76 بود که خبرنگار كمپين انتخاباتي خاتمي شده بود و بعد از پيروزي او ، سفرنامه هاي خاتمی را به فرانسه و ايتاليا را در قالب كتابهايي می نگاشت و در روزنامه هاي آن ايام منتشر میكرد و بعد از مدتی کاتب ویژه خاتمی شد.در دو انتخابات ریاست جمهوری 84 و 88 از هم نظران مهدي كروبي بود و از وی حمایت کرد ،بعد از فتنه 88 از ترس بازداشت به خارج از کشور گریخت و بعد از 4 ماه زندگی مخفی سرانجام در مهرماه 88 به جمع وطن فروشان خارج از کشور پیوست.
در ایام سرگردانی در فرانسه به حمایت از خاتمی پرداخت و كتابهايي كه نوشته است: "صد روز با خاتمي"،"خاتمي در ايتاليا99"،"خاتمي در پاريس"، "رأي مردم" و "آخرين سلام" او در ضد انقلاب به کاتب ویژه خاتمی مشهور است.

 
 
(بابک داد در رسانه ضد انقلاب صدای آمریکا)
 
(بابک داد در کنار محسن مخملباف ، کنفرانس مطبوعاتی فتنه گران)
 

(بابک داد در کنار نوشابه امیری روزنامه نگار فاسد ضد انقلاب)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:ضدانقلاب فراری,دشمنان ملت,, آمریکاوترور,فتنه انگیزان ,فتنه انگیزان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com