وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

 
 
 
 
 

بهرام رادان و پرداخت هزینه ای گزاف برای معروفیت در عرصه خوانندگی

 
بهرام رادان که به طور قطع یکی از معروف ترین و توانمندترین بازیگران ایران است ، مدتی است که وارد صنعت موسیقی و خوانندگی شده است و طبق گفته خود ، بیشتر از آنکه به بازیگری علاقه داشته باشد به موسیقی و خوانندگی علاقه دارد ، هرچند که به نظر می رسد صدایی مناسبی برای این کار ندارد و به نظر فعالیت در سینما برای او می تواند بیشتر بر محبوبیتش بیافزاید تا خوانندگی ، اما رادان با انتخاب سبکی متفاوت ، توانسته در این عرصه نیز به توفیقاتی دست یابد. اما متاسفانه گویا مسیر درستی را برای این کار انتخاب نکرده است و ظاهراً می خواهد جزء افرادی باشد که در مدت کم می خواهند به محبوبیت زیادی در این عرصه برسند . رادان که مدتی است که در خارج از کشور ساکن است ، علاقه چندانی به بازی در فیلم های داخل کشور نشان نمی دهد و به گفته خود اگر در خوانندگی موفق باشد 2 سال یکبار فیلم بازی خواهد کرد .
 
[تصویر: d6577_3.jpg]
 
 
از این رو سعی دارد هرگونه که شده و با پرداخت هر هزینه ای ، بتواند در مدت زمان کم به آرزوی خود که خواننده معروف شدن است برسد . اصولاً در غرب یکی از عواملی که باعث می شود افراد معروف شوند و توسط رسانه ها که غالباً در دستان صهیونیست ها است برجسته شوند و اصطلاحاً بُلد شوند ، توهین به ادیان است ، این یکی از رمزهای موفقیت و مشهور شدن در غرب است . بهرام رادان که ظاهراً بسیار زیاد شیفته غرب شده است ، این راه را انتخاب کرده است و حاضر شده چنین هزینه ای را برای معروف شدن بپردازد . همانند فردی مثل گلشیفته فراهانی که برای معروفیت و رسیدن به جایگاهی بالا در صنعت سینما ، تن به چنان رذالتی داد و تن عریان خود را به نمایش گذاشت که این کار باعث شد مورد توجه رسانه های ضد دین شود .
ظاهراً بهرام رادان نیز از همین مسیر می خواهد به موفقیت برسد ؛ به تازگی نیز بهرام رادان در پاریس با گلشیفته فراهانی دیدار داشته است و رادان با قرار دادن عکس دیدارش با او در صفحه ی فیس بوکش به نوعی سعی کرده است از گلشیفته و تفکرات ضد دینش حمایت کرده باشد . از قدیم گفته اند که " از کوزه همان برون تراود که دروست "

 

 
 
[تصویر: w5885_2.jpg]
 




تحلیل و بررسی موزیک ویدیو جنجالی و ضد دین بهرام رادان
 

 
از اسفند سال پیش بحث بر سر این موزیک ویدیو بود ، موزیک ویدیویی به نام "جیغ" از آلبوم " روی دیگر" و سازندگان آن نیز، وعده رونمایی از آن را در بهمن ماه سال91 داده بودند . که در تاریخ گفته شده نیز آن را ارایه کردند . از سال پیش که چند عکس از پشت صحنه این موزیک ویدیو ، توسط گروه سازنده در محیط مجازی قرار گرفت ، صحبت از غیر متعارف بودن این کلیپ بود ، عکسی که با تیتر " بهرام رادان در لباس شیطان پرستان" و یا " گریم جنجالی رادان " مورد بحث قرار گرفت. اما با ارایه شدن این موزیک ویدیو در هفته گذشته، ظاهراً حدس ها در مورد غیر متعارف بودن این کلیپ صحیح بود و حتی فوق پیش بینی ها بود ، کلیپی که سراسر توهین و تمسخر نسبت به ادیان الهی است .
 

 

[تصویر: h9798_4.jpg]
 
 
این موزیک ویدیو در سبک راک می باشد و در آن بهرام رادان با گریم جنجالی ای در نقش شیطان بازی می کند ،شیطانی که تاج پادشاهی بر سر دارد .در غرب و دربین شیطان پرستان ، شیطان را پادشاه جهان می دانند و هموراه تاجی بر سر او قرار می دهند . سبک راک نیز یکی از سبک های اصلی گروه های شیطان پرستی است که شاخه مختلف آن ، از سبک های مورد علاقه آنها می باشد . ابداً منظور این نیست که خدای نکرده بهرام رادان یکی از این افراد است ، خیر ، اما تفکرات ضد دین او ، کاملاً مشهود است که همین تفکرات باعث ساخته شدن این اثر ضد دین شده است که در ادامه به آنها می پردازیم .
اگر بخواهیم این موزیک ویدیو را دسته بندی کنیم و در در بین موزیک ویدیو های مختلف در غرب ، در بین همدسته های خود قرار دهیم ، با تاسف بسیار، می بایست این کلیپ را در دسته موزیک های ضد دین و الحادی که حاوی مطالب و تفکرات شیطان پرستانه غربی نیز می باشد ، قرار داد. که جای تاسف بسیار زیادی برای این بازیگر معروف دارد. واقعاً حس معروف بودن و محبوب شدن با افراد که چه ها نمی کند . اساس ، ستون و پایه این موزیک ویدیو ضد دین ، در اشعار نخستین آن است " جیغ زدم جیغ زدم /سربه تن تیغ زدم /درصدد خویش شدم /تحت نظارت خودم"
در این کلیپ ، حول محور جمله ی "تحت نظارت خودم" بر ادیان الهی تاخته می شود و به ادیان ابراهیمی توهین می شود و این ادیان مورد تمسخر قرار می گیرند و این جمله شاه بیت این موزیک می شود . اساس تفکر ضد دین در این کلیپ ، آن است که دین آمده است که انسان ها را محدود کند و این محدودیت چیزی جز شکنجه و عذاب عاید افراد نمی کند و حرف از پاداش و جهان آخرت حرف بی معنی است ، تبعیت از دین به مانند این است که ما چشم بسته از مطلبی پیروی کنیم ، که در آخر نیز چیزی جز سختی و شکنجه وجود ندارد. باید از دین فاصله گرفت و تحت تفکرات خود و "تحت نظارت خود بود " و عمل کرد ، چون تقلید یک کار کور کورانه و بی ثمر است . باید با عقل خود انتخاب کرد و عمل کرد، تفکرات اومانیستی کاملاً در این کلیپ مشهود است . در آخر نیز می گوید باید آن بخش از وجود را که به دین گرایش دارد را دفن کرد تا از شرش راحت شوی و از رنج آزاد شوی . اوج وقاحت و بی شرمی این موزیک ویدیو جایی است که شیطان که نماد نافرمانی در برابر حضرت حق است را نماد این سخنان کرده اند و او را الگویی مناسب برای جدایی از دین و بندگی معرفی می کنند ، ایکاش آقای رادان می دانست چه کرده است ، به این خاطر است که گفته می شود، این موزیک ویدیو در دسته موزیک ویدیو های ضد دین با گرایش شیطان پرستی قرار می گیرد.
 

 

 

 

[تصویر: n9325_5.jpg]
 
 
موزیک ویدیو با نشان دادن افرادی آغاز می شود که در غل و زنجیر هستند و مرده ای کفن کرده به سبک مسلمانان را برای دفن می برند که در ادامه این افراد را افراد وحشی معرفی می کند . از همان ابتدا فیلم با مرگ ، نابودی و جماعتی پریشان آغاز می شود و شیطانی را نشان می دهد که در حال رقص و شادی است . بهرام رادان که در حال فرار از آن جماعت و موقعیت است ، جماعتی نیز با چوب ، زنجیر و شمشیر بدنبال او هستند تا او را مطابق خواسته خود تغییر دهند و به اصطلاح او را نابود کنند . در ادمه توهین به ادیان که از ابتدا با توهین به اسلام شروع شده است به اوج خود می رسد و افردای را نشان می دهد که با چشمان بسته و کور کورانه دست به آسمان برده اند و راز و نیاز می کنند ، افرادی که به مرده ها و افراد رنج کشیده شباهت دارند .
در ادامه همان پیرمردی که با چشم بندی که بر روی چشمش قرار دارد ، دست به آسمان برده بود ، در کنار گوسفندی دیده می شود در حالی که چشم بندی به چشمانش دارد که ناخواسته آدم را به یاد داستان حضرت ابراهیم (علیه السلام) و قربانی کردن حضرت اسماعیل(علیه السلام) می اندازد ، عملی که از نظر ادیان الهی اوج تعبد و بندگی بود ولی از نظر تفکرات ماتریالیستی و اومانیستی آن عمل فقط یک کار کورکورانه و بدون عقل بوده است ( العیاذ بالله )
[تصویر: s6285_6.jpg]
 
 
از دید این افراد اگر حضرت ابراهیم "تحت نظارت خود بود " هیچ وقت اینگونه رفتاری را نمی کرد . اینجاست که این افراد ناآگاه و ضد دین ، دین را افیون ملت ها می دانند و شعار "تحت نظارت خودم " را سر می دهند که شاه بیت این کلیپ است . تصاویر جسد ، مرگ ، شمشیر ، شیطان، افرادی که دست به آسمان برده اند باعث می شود که در ضمیر ناخودآگاه ، نوعی تصویر و احساس دینی در ذهن شکل بگیرد و با دیدن تصویر آن پیرمرد و گوسفند بعد از آن تصاویر گفته شده ، ناخواسته داستان حضرت ابراهیم برای افراد تداعی شود .
در ادامه با توهینی بسیار وحشتناک به حضرت عیسی (علیه السلام) ،جای شکی نمی ماند که منظور توهین به ادیان و پیامبران بوده است. در ادامه با نشان دادن فردی در شمایل حضرت عیسی ، البته شمایلی که در غرب تصویر می شود .
 

[تصویر: u6562_7.jpg]
 
فردی را نشان می دهد که در حال شکنجه و عذاب شدن در زندانی به شکل مثلث است ، زندان که نماد همان بندگی و دنیایی است که از منظر دین ، اساسش عبودیت وبندگی است و با مثلثی شکل بودن این زندان ، همان تفکر تثلیث و سه خدایی را می خواهد نشان دهد ، تفکر پدر ، پسر و روح القدس که مسیحیت به آن اعتقاد دارد . مسیحی که در این زندان مثلث گونه جز عذاب چیزی نصیبش نمی شود و مدام در حال عذاب کشیدن تصویر می شود ، در اینجا اشاره به تفکر مسیحی ها دارند که می گویند حضرت مسیح(علیه السلام) برای پاک شدن گناه پیروانش به دنیا آمد و هزینه اش همان شکنجه هایی بود که در آخرعمرش به او تحمیل کردند و او را به فجیع ترین حالت کشتند . از نظر سازنده این کلیپ ، حضرت مسیح به خاطر تفکرات دینی اش بود که زندانی و به بدترین حالت شکنجه شد ، اگر حضرت عیسی اهل بندگی و دین مداری نبود ، چنین سرنوشتی هرگز نداشت .
 
 
[تصویر: y8734_8.jpg]
 
در این کلیپ همه ی افراد دین مدار افرادی بدبخت و با صورت هایی شبیه به مردگان هستند که در دنیا به شکنجه شدگان می مانند ، تصویر شده اند. پیامش این است که دین مساوی است با رنج و بدبختی. این تفکرات به طور قطع از ذهن خود بهرام رادان سر چشمه گرفته است ، برای نمونه مطالبی را از صفحه تویتر او ، می توان ارایه کرد . این مطالب نشان دهنده آن است که این فرد خود دارای تفکرات ضد دین است و تقلیدی کورکورانه از خوانندگان غربی نکرده است . او حتی دین را نیز مسخره کرده است برای نمونه چند مورد ذکر می شود . بهرام رادان در صفحه تویترش :
[تصویر: l785_9.jpg]
 
" واقعاً اگه دنیا تموم شه ، قبل پل صراط خِر چندتا از اون بهشتیا رو میگیرم، حسابی از خجالتشون در میام ، بعد سرم رو بالا میگیرم، سوت زنان میرم سمت جهنم ، پیش بقیه!"

 

[تصویر: n4437_10.jpg]
 
"با دعای خیر مردم همیشه در صحنه و غیرت بچه ها و لطف پروردگار به تیم دوم ازبک باختیم"
در ادامه بهرام رادان عقاید و تفکرات دینی یکی از قهرمانان خوب و شایسته پارا المپیک را مورد تمسخر قرار می دهد و به دین اسلام نیز توهین می کند
[تصویر: s213_11.jpg]
" یعنی اگه با عروس ملکه انگلیس دست می داد ، میرفت جهنم؟؟؟ این یک عرف جهانیه نه یک تماس جنسی!!! "

 

بله ،این افراد که خود را افراد روشنفکر جا می زنند و مدام ژست افراد روشنفکر را می گیرند ، اینگونه به خود اجازه می دهند که تفکرات و اعتقادات دیگران را مورد تمسخر و توهین خود قرار دهند ، حتی اگر آن فرد مورد تمسخر ، یک قهرمان ملی نیز باشد ، برایشان فرقی ندارد .

 

[تصویر: a3763_12.jpg]
 
بهرام رادان: " بعد از مراسم باشکوه قطع دست در شیراز، بزودی جشن زنده بگور کردن دختران با حضور مردم همیشه در صحنه بصرفِ... ! "

 

[تصویر: a665_13.jpg]
 
"واقعاً دم خدا گرم که بعد از گرونی دلار و سکه و کمبود مرغ و تحریم از طرف کل دنیا ...هنوز با 50 تومان صدقه 70 نوع بلا رو دفع می کنه"
همانطور که مشخص است ، بهرام رادان براحتی به اصول دین توهین می کند و آن را مورد تمسخر قرار می دهند و همین تفکرات را در این ویدیو کلیپ نیزشاهدش هستیم .
 
در این کلیپ شاهد تفکرات ضد نظام او نیز هستیم که در آن جامعه ایران را جامعه ای معرفی می کنه که در آن چیزی جز نابودی و خفقان چیزی حاکم نیست و به عنوان نمونه بیان می کند که تمامی اعدام ها در آن سیاسی است ، این قسمت نیز ناشی از تفکرات ضد نظام او می باشد که در صفحه تویتر خود نیز می توان به آن رسید :
[تصویر: o8385_132.jpg]
[تصویر: x5219_14.jpg]

 

 
" واقعاً مخترع جرثقیل می دانست که اختراعش یک آلت قتاله ست"
 
 
[تصویر: r9349_15.jpg]
"یعنی اینجوری ریشه کن میشه جنایت؟راستی چرا کشورای غیر جهان سوم دنیا این کارا رو نمیکنن؟"
از نظر ایشون باید با افراد جنایت کار و قاچاقچی ، با مهربانیت و عطوفت رفتار کرد تا اطلاح شوند [!]

 

 

 

 
[تصویر: e1454_16.jpg]
" وقاحت/شرم/یك وزیر/میز كارش/ من/ قلم لرزان در دستم/ آه/انسانیت/تن هاى مظلوم سوخته/ خشم/ كفن/كفن پوشان/سلحشور/ بیانیه/اعدام/ وقاحت/وقاحت/ وقاحت!"
 

 

 

[تصویر: w1582_17.jpg]
" خدا کنه فقط از مردم کسی کشته نشه، توان از دست دادن نداها و سهرابا رو نداریم دیگه!"
اما در ادامه موزیک ویدیو می گوید " کار به بردگی کشید /مزد به من نمی دهند /دلخوش انعام شد" مردم بدبخت و زجر کشیده را نشان می دهد که دست به آسمان برده اند تا به خاطر بردگی که منظور همان بندگی هست پاداشی بگیرند ، اما می گوید اینها مطالب پوچ است .
در ادامه نشان می دهد که همان افرادی که بدنبال او بودند او را گرفته و در داخل قبری قرار می دهند و او را زنده بگور می کنند ، کسانی که منبع اوهام هستند ، منظور همان دین است، و در آخر نشان می دهد که خود در حال خاک ریخت بر روی خودش است و اینگونه است که دیگر آزاد شده و "تحت نظارت خود" قرار گرفته است . بدان معنی که باید از دین جدا شد و آن تفکرات و اوهامات که منظور همان دین است را باید در زیر خاک دفن کرد تا به آزادی رسید و رنج و غصه ها تمام شود !
[تصویر: o3167_18.jpg]
 
 

تفکرات شیطان پرستی در این ویدیو کلیپ چه می کند ؟ بررسی این تفکرات

 
برای شناخت این تفکرات باید در زمنیه شیطان پرستی تحقیق شده باشد تا بتوان کدهای ارایه شده را به راحتی شناسایی کرد . دراین ویدیو کلیپ ضد دین ، شیطان را در حالی که بال هایی دارد و در حال رقص است نشان داده می شود ، در غرب اعتقاد بر آن است که شیطان از جنس فرشته بوده است و زمانی که آن نافرمانی بزرگ را کرده است بال هایش سوخته است و به زمین سقوط کرده است . در ابتدا شیطان را با بال هایی نشان می دهد ، که در انتهای این موزیک ویدیو بال های او سوخته می شود و از آنجایی که ستون و اساس این کلیپ این جمله است " در صدد خویش شدم / تحت نظارت خودم" او را الگوی ضد دین خود معرفی می کند . هماهنگی کامل متن و تصویر کاملاً موید این مطلب است که شیطان همان بهترین الگوی است برای جدایی از دین و بندگی ، برای رسیدن به خوشی باید مثل او رفتار کرد . داستان سقوط شیطان و الگو قرار دادن او از اینجا شروع می شود که در این موزیک ویدیو می گوید : " باختم آن نبرد را /بازی تخته نرد را /این دو سه تاس آخر است" تداعی کننده داستان نبرد شیطان با حضرت آدم و سجده نکرد شیطان و سقوطش به زمین است در ادامه شیطان را نشان می دهد که بال هایش در حال سوختن است و با سوختن بال های شیطان ، بهرام رادان می گوید " جیغ زدم جیغ زدم /سربه تن تیغ زدم /درصدد خویش شدم /تحت نظارت خودم" و شیطان را نشان می دهد که با اینکه بال هایش را از دست داده اما احساس آزادی به او دست داده است " تحت نظارت خودم"
 
[تصویر: b1849_19.jpg]
 
در ابتدا موزیک ویدیو نیز، زنی را نشان می دهد که بچه ی نوزاد خود را به شیطان اعطاء می کند ، در بین شیطان پرستان یکی از کارهایی که با تاسف بسیار ، صورت می گیرد ، کشتن نوزادان تازه بدنیا آمده است و با این کار فرزندان خود را برای شیطان قربانی می کنند . این یکی از رسوم اصلی در میان گروه های شیطان پرستی است ، حال این تکه خاص در این ویدیو کلیپ چه می کند باید آقای بهرام رادان پاسخ دهند .

 

[تصویر: y6835_20.jpg]

ظاهراً بعد از گلشیفته فراهانی این بار نوبت دوست قدیمی او ، یعنی بهرام رادان شده است تا بر علیه دین بتازد .

باتشکر از توجه و فرصتی که برای مطالعه این مقاله صرف نمودید

التماس دعا


نظرات شما عزیزان:

siavash
ساعت20:23---14 شهريور 1394
اراین ادمها ممکن بازهم باشند چرا اجازه داده میشه به فعالیتشون ادامه بدن اگر واقعا یارو اینقدر وضعش خرابه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com