وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آری؛ اصلا می توان گفت واژه ای به نام اخلاق و انسانیت در سرزمین چشم آبی های غرب سر به تیره تراب سپرده است و با پذیرفتن این نکته، دیگر انتظار به رسمیت شناختن حقوق مدنی انسانها و حتی احترام به پیامبران الهی توقعی نابجا محسوب می شود.
با اتفاق بی شرمانه و حیرت انگیزی که این روزها انگلیس محل وقوع آن است، مدعیان حقوق بشر نه تنها بی توجهی خود به ارزشهای ابتدایی را علنی کردند، بلکه بنا دارند بنیادهای کرامت انسانی را هم به آتش بکشند.
حزب محافظه کار کشور انگلیس که در حال حاضر با نخست وزیری دیوید کامرون قدرت را در دست دارد، تصمیم گرفته با ارائه لایحه ای به پارلمان این کشور ثبت ازدواج همجنس گرایان را بصورت رسمی تصویب کند و با این کار این زوج های! جوان را از همه حقوق شهروندی بهره مند سازند.
 


در نامه‌ای که به امضای ویلیام هیگ (وزیر امور خارجه)، جورج اوزبورن (وزیر دارایی) و ترزا می (وزیر کشور) رسیده، آنها ضمن دفاع از لزوم ازدواج مرد با مرد و زن با زن، این سئوال را مطرح کرده‌اند که آیا دریغ کردن حق ازدواج از برخی، تنها به این دلیل که به همجنس خود، عشق می‌ورزند، قابل قبول است یا نه ؟
ماریا میلر، وزیر فرهنگ بریتانیا و از چهره های مطرح حزب محافظه کار هم در سخنانی حمایت قاطعش را از این لایحه اعلام داشته است.

صحنه عقد زوج جوان! توسط کشیش در کلیسا


حالا با توجه به  حمایت حزب لیبرال دموکرات (شریک دولت ائتلافی) و اقبال حزب مخالف کارگر، پیش بینی می شود این لایحه با رای بالای نمایندگان پارلمان انگلیس به تصویب برسد.
اما در این حین رسانه های انگلیس خبر از مخالفت برخی چهره های محافظه کار با این لایحه را داده اند، البته گویا این مخالفت نه از باب اخلاقمداری بلکه بدلیل این بوده است که آنها نگران اند تصویب این لایحه شرم آور  موجب تضعیف آرای محافظه کاران در انتخابات آتی این کشور باشد.
در این راستا روز یکشنبه، بیش از بیست عضو برجسته فعلی و سابق حزب محافظه‌کار در نامه‌ای به دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا از او خواستند رای‌گیری در پارلمان را به بعد از انتخابات سال ۲۰۱۵ موکول کند.
آری؛ این همان دموکراسی و حقوق بشری است که شعار آن گوش فلک را کر کرده و اگر کسی با آن مخالفتی بکند با القابی همچون تروریسم، طالبانیسم و متحجر بودن از طرف رسانه های غربی مورد هجوم قرار می گیرد.
اما در جغرافیای نقشه چنین حقوق بشری، مسلمین نباید! بپرسند چرا در سرزمین مدعیان مهد دموکراسی، تحصیل دختران محجبه در دانشگاه ممنوع اعلام می شود؟ یا اینکه چرا نویسنده آمریکایی بخاطر تشکیک در یک رویداد موهوم تاریخی به نام هولوکاست دستگیر می شود؟ ما حتی زمانی که تصویر مبارک نبی مکرم اسلام توسط کاریکاتوریست اروپایی مورد تمسخر قرار می گیرد اگر ندای اعتراض سر دهیم متهم به تروریسم می شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:انگلیس خبیث,همجنس بازان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com