وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این محدودیت، ربطی به افزایش قیمت دلار، بلیت هواپیما، هزینه های سنگین سفر، هتل، خوراک و... ندارد، چرا که هر چه این قیمت ها بالا برود، چنانچه برخی ارتباطها وجود داشته باشد و از امکاناتی نظیر بلیت رایگان نیز برخورداری وجود داشته باشد، مشکلی پیش نمی‌آید.

گروه سیاسی ـ مدتی است که از سفرهای خارجی برخی از اعضای خانواده هاشمی به خارج از کشور خبری نیست.

خبرنگار بولتن نیوز پس از پیگیری کسب اطلاع کرد که ظاهراً امکانات لازم در اختیار اعضای این خانواده وجود ندارد و آن ها به صورت اجبار از سفرهای خارجی محروم شدند.

البته این محدودیت، ربطی به افزایش قیمت دلار، بلیت هواپیما، هزینه های سنگین سفر، هتل، خوراک و... ندارد، چرا که هر چه این قیمت ها بالا برود، چنانچه برخی ارتباطها وجود داشته باشد از جمله اینکه مثلا امکان عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی خارجی به عنوان سهامدار وجود داشته باشد و از امکاناتی نظیر بلیت رایگان نیز برخورداری وجود داشته باشد، مشکلی پیش نمی‌آید.

اتفاقا باید بپرسیم چه کسی به وضعیت مالی و مالیاتی و یا سایر مسائل مربوط به این خانواده در شرکت‌های تجاری آن ها با خارج از کشور رسیدگی می کند؟ آیا مرجع قانونی مشخصی این موارد را پیگیری می‌کند یا این موضوع نیز سرنوشتی مشابه وضعیت بنیاد بیماری‌های خاص دارد که بدون نظارت با بودجه تخصیصی میلیاردی اداره می‌شود.

در هر صورت پس از سماجت و پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که کاهش سفرهای خارجی خانواده آقای هاشمی به هیچ یک از این دلایل نیست، بلکه صرفاً به این دلیل است که برخی از افراد این خانواده در حال حاضر فاقد گذرنامه هستند، هر چند این خانواده شاید امکان استفاده از امتیاز ویژه پدر برای تهیه گذرنامه سیاسی را برای سفر به خارج از کشور داشته باشند و عجیب است که تاکنون از این امکان استفاده نکرده‌اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:مهدی هاشمی ,فائزه هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com