وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


ماجرای ماشین «ابرقدرتی به نام ساندیس»
راهپمایان 22 بهمن در حالی از میدان منیریه به سمت میدان آزادی در حرکت هستند که بر روی یکی از خودروهای راهپیمایی طرحی به شکل ساندیس ساخته شده و بر روی آن شعاری با عنوان ˈابرقدرتی به نام ساندیسˈ نوشته شده است. این طرح که نقاشی از یک سیب بر روی آن طراحی شده، عباراتی همچون ˈمعجون ناشناختهˈ ، ˈچه می کنه این ساندیسˈ، ˈمافوق همه قدرت هاˈ و ˈساخت ایرانˈ نوشته شده است. براساس این گزارش بر روی این ساندیس موشکی به سوی دشمن هدف گذاری شده و بر روی آن نوشته شده ˈanti usaˈ است. با توجه به حضور پرشور و همیشگی مردم ایران در راهپیمایی های 22 بهمن هر سال، بلندگوهای تبلیغی دشمن و ماهواره های مخالف نظام همواره تلاش می کنند علت حضور میلیونی مردم را دریافت کیک و ساندیس اعلام کنند.
 

"خیالتان تخت باشد آقا"
عده ای از دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی در تقاطع یادگار امام آزادی با عنوان "نمرده‌ایم که خون دل بخورید، خیالتان تخت باشد آقا" در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


فرود چوب راهپیمایان تهرانی بر سر اوباما و نتانیاهو
راهپیمایان آدمک‌های نتانیاهو و اوباما را در دست داشتند و با سر دادن شعارهایی خطاب به این آدمک‌ها انزجار خود را از سیاستهای ددمنشانه امریکا واسرائیل نشان دادند. در بخشی از این تجمع راهپیمایان با چوب به سر این آدمک‌ها می زدند.
 

پرچم ۱۵۰۰ متری ایران بر روی دست راهپیمایان تهران
راهپیمایان تهرانی همزمان با راهپیمایی با شکوه و پرشور 22 بهمن پرچم 1500 متری ایران را از حوالی میدان انقلاب به سمت میدان آزادی بر بالای سر خود گرفته و به این ترتیب سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند. این پرچم 1500 متری توسط صدها جوان ایرانی در حال حرکت به سمت میدان آزادی است.
 

میدان آزادی تهران گلباران شد
پس از قرائت قرآن توسط کریم منصوری از قاریان بین المللی کشورمان، سرود «خمینی ای امام» توسط حاضران در میدان آزادی همخوانی شد. در ادامه این برنامه قاریان برگزیده دختر جشنواره قرآنی به جمع خوانی سوره فجر پرداختند. ادامه مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن در میدان آزادی تهران به برنامه چتربازی چتربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص داشت. همچنین حضور مردم در میدان آزادی با گل افشانی از سوی چتربازان و بالگردها همراه شد.
 

تاکید راهپیمایان تهرانی؛ «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»
در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه راهپیمایان تهرانی شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست سر دادند همچنین راهپیمایان تصاویر شهدای جهاد علمی را در دست داشته و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

همچنین راهپیمایان تهرانی دست نوشته‌هایی نیز با مضمون تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن حق صلح آمیز هسته‌ای ایران در دست داشته و بر لزوم حفظ حقوق هسته‌ای خود تاکید داشتند.
 

پشتیبان اقتصاد مقاومتی هستیم
اتحادیه موسسان توریستی و اتومبیل های کرایه با حضور در راهپیمایی، شعار "پشتیبان اقتصاد مقاومتی هستیم" سر دادند.

حضور مسئولین و کاندیداهای احتمالی انتخابات در راهپیمایی
سران قوا، اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز همگام و همراه با آحاد مختلف مردم، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه وحدت و حضور را به نمایش گذاشتند و سخنانی را با مردم مطرح کردند و به برخی از پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.
 

"من انقلابیم" شعار ملت در برابر آمریکا
برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود "من انقلابی‌ام" حمایت قاطع خود را از سخنان اخیر مقام معظم رهبری که خطاب به دولت آمریکا فرمودند "من دیپلمات نیستم یک انقلابی‌ام" نشان دادند.

شعارهای جدید مردمی در حمایت از رهبر انقلاب
شعارهای جدید مردمی در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم مذاکره با آمریکا چنین بود: مذاکره با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است، ملت ما هرگز نمی گذارد، کسی حق مذاکره با آمریکا ندارد.

بیشترین شعاری که در میان راهپیمایان در تهران شنیده می شود در مضمون تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است که شعارهای "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" و " لبیک یا خامنه ای" و " تا آخر ایستاده ایم" از جمله آنان بود.

"سراسر بگذریم از جان ، اگر فرمان دهد رهبر ، نه در شعب ابی طالب که در بدریم و در خیبر" دیگر شعار راهپیمایان با این مضمون بود.

کارکنان شرکت ملی نفت همراه با خانواده با شعار "پیرو رهبر هستیم ، تحریم ها را شکستیم" به جمع راهپیمایان 22 بهمن افزوده شدند.

 حاضرین در میدان آزادی، پرچم‌هایی با شعارهای "تا آخر ایستاده‌ایم" و "لبیک یا خامنه‌ای" در دست داشتند.

همچنین راهپیمایان پلاکارهایی که روی آن جملاتی مانند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند" "درخواست مذاکره‌ حیله‌گرانه است" "مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند"، "آمریکا به دنبال مقاصد شوم خود است" و ... به اظهارات اخیر جو بایدن و دیگر مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران واکنش نشان دادند.

سران فتنه را محاکمه کنید...
جمعی از راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌ای با مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» از دستگاه قضایی خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه را محاکمه کند.

شعار: وحدت وحدت، فوری فوری...
تعدادی از راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار "وحدت وحدت، فوری فوری" خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسئولان کشور شدند.
 

اجرای حرکات نمایشی با توپ فوتبال برای راهپیمایان تهرانی
راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار و حمل پلاکاردهای مختلف از ساعات اولیه صبح امروز در حال حرکت به سمت میدان آزادی تهران هستند. در طول مسیر راهپیمایی امروز برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف اعم از پیرو جوان، زن و مرد در نظر گرفته شده بود. در حوالی خیابان فلسطین دو جوان با اجرای حرکات نمایشی توسط توپ فوتبال برای راهپیمایان تهرانی نمایش ورزشی اجرا کردند.

اجرای برنامه رزم‌نوازان سپاه تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن
در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، رزم‌نوازان سپاه تهران بزرگ ضمن حضور در راهپیمایی به نواختن سرودهای انقلابی پرداختند.

مجریان برنامه‌های کودک در میان راهپیمایان
شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و فصلی (بهمن)، با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پوشش دادند. رادیو ایران با ویژه برنامه (طلوع) از ساعت 9صبح تا ساعت 13 عصر برنامه‌های ویژه خود را روی آنتن می‌برد. همچنین این شبکه رادیویی با برپایی غرفه در خیابان آزادی همراه گروه برنامه ساز ( سلام کوچولو ) به اجرای برنامه‌های زنده و شاد برای کودکان پرداختند.

براساس این گزارش، برنامه شبکه رادیویی جوان (درست مثل بهار) نیز از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 توسط همکاران این شبکه  اجرا می‌شود. علاوه بر استودیوی پخش شبکه جوان استودیوهای سیار واقع در خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی و خیابان آزادی، تقاطع خیابان نورافکن (روبروی استاد معین ) حماسه 22 بهمن امسال را پوشش می‌دهند.

سرخابی ها در کنار هم بدون کری خوانی آمدند
وزیر ورزش و جوانان دقایقی پیش در خیل عظیم مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت. حاضر در محل راهپیمایی، محمد عباسی وزیر ورزش و امور جوانان به همراه تعدادی از روسای فدراسیون های مختلف هم اکنون در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارد. قرار است جامعه ورزش کشور راهپیمایی خود را به سوی میدان آزادی از خیابان آزادی آغاز نماید، حضور پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال،افشین داوری رییس فدراسیون دو و میدانی، سمندر رییس فدراسیون کاراته، محمد نوحی رییس فدراسیون رزمی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال، و جمعی از بازیکنان پرسپولیس باعث شده شور و هیایوی خاصی در راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 در محل برگزاری این راهپیمایی به وجود آید.

تقابل استقلالی ها و پرسپولیسی ها نیز در نوع خود جالب بود چرا که این گروه به دور از مسائل رقابتی این بار در کنار ملت شهید پرور ایران هم گام با آنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

محاكمه خیابانی سران فتنه توسط تهرانی‌ها
راهپیمایی مردم تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته از ساعت 9 صبح 22 بهمن‌ماه آغاز شد. راهپیمایان تصاویر مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و همچنین شهدای هسته‌ای را در دست داشته و بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید دارند. همچنین جمعی از راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن نوشته‌ای به مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» از دستگاه قضایی خواستند تا هرچه سریعتر سران فتنه را محاکمه کنند. جوان 25 ساله‌ای که خود را امین اکبری معرفی کرد درباره تأکیدش برای محاکمه سران فتنه گفت: بعد از حماسه مردم در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری انتظار این بود که همگان به نتیجه حاصل شده از آرای مردم احترام بگذارند.
 
وی با بیان اینکه سران فتنه به آرای مردم احترام نگذاشته و به خاطر منافع خود قاعده بازی را بر هم زدند تصریح کرد: متأسفانه در روزهای بعد از انتخابات 88 که ملت ایران بایستی میوه شیرین حماسه خود را می‌چید اقدام سران فتنه باعث شد تا این شیرینی به کام ملت تلخ شود لذا ما خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با سرانه فتنه هستیم و گذشت زمان این موضوع را از یاد مانمی‌برد.
 
پایگاه سازمان فضایی ایران در خیایان آزادی
پایگاه سازمان فضایی ایران نیز بالنی به شکل موشک ماهواره بر امید به آسمان فرستاده و پلاکاردهایی مبنی بر توانمندی‌های فضایی متخصصان کشورمان درخیابان آزادی نصب کرده است.

ارایه خدمات متنوع در راهپیمایی
مراکزی همچون اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج شهرداری، بانک سپه، مرکز بسیج وزارت امور خارجه، اتحادیه طلا و جواهرفروشان تهران، آب و فاضلاب منطقه 3 ، حوزه مقاومت بسیج 303 حضرت امیرالمؤمنین (ع) و اتحادیه تشکلهای قرآنی کشور و تعداد دیگری از ادارات و نهادها در مسیر انقلاب تا آزادی با برپایی غرفه‌های مختلف به ارایه خدمات متنوع از جمله ارایه اقلام فرهنگی و توزیع پلاکاردها در میان راهپیمایان می‌پردازند.

حاشیه های حضور هاشمی و همسرش در راهپیمایی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مسیر تقاطع وصال - انقلاب با راهپیمایان تهرانی همگام شد و تا تقاطع خیابان قدس در خیابان انقلاب راهپیمایی کرد. عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز وی را همراهی می کرد. برخی از مردم حاضر در راهپیمایی هنگام مشاهده آیت الله هاشمی علیه وی شعار سر دادند. برخی از هوادران آیت الله هاشمی نیز که وی را از ابتدا همراهی می کردند با در دست داشتن تصاویر امام و رهبری شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:راهپیمایی ملت غیور و ولایتمدار ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com