وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

“تعدی پارسیان” شامل نقشه‌ها و اهداف جنگی‌ای است که در آن نیروگاه‌های هسته‌ای ایران و نیز پالایشگاه‌های نفتی آن که باید مورد هدف قرار گیرند کاملاً مشخص شده‌اند.
همچنین این بازی شامل نقشه‌ای است که در آن مسیر پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی و جایگاه‌های سوخت‌گیری آنها نیز تعیین شده است. با این حال، در این بازی هیچ گونه نقشه‌ای در خصوص نیروگاه‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و اهدافی که باید به آنها حمله کرد وجود ندارد. همانطور که سازندگان آن اشاره کرده‌اند این بازی یک بازی متعادل نبوده و امکان پیروزی دو طرف به اندازه مساوی وجود ندارد، بلکه این رژیم صهیونیستی است که کفه ترازو بیشتر به نفع آن سنگینی می‌کند.

یکی از الهامات سازندگان این بازی می‌تواند اظهار نظر مسئولان رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به ایران باشد. در یکی از این اظهارنظرها وزیر راه رژیم صهیونیستی، “شائول موفاز” در سال ۲۰۰۶، در موضعی خصمانه نسبت به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بیان داشت: «اگر ایران به برنامه سلاح‌های هسته‌ای خود ادامه دهد، ما به آن حمله خواهیم کرد.»

شرکت سازنده این بازی مدعی شده است که “تعدی پارسیان”‌ به بررسی تأثیرات سیاسی و نظامی کمپین نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران می‌پردازد. سازندگان بازی اظهار داشته‌اند که هدف بازی مسائلی فراتر از اقدامات نظامی است. در واقع می‌توان گفت این بازی در راستای آماده‌سازی جوانان برای شرکت در چنین جنگی در آینده و نیز نوعی نبرد آزمایشی در این خصوص است.
در این بازی، شما می‌توانید امتیازهای سیاسی، جاسوسی، و نظامی به دست ‌آورده خود را صرف تأثیرگذاری بر هم‌پیمانان یا دشمنان خود کنید، نیروها و تجهیزات کمکی خریداری کنید،‌ دست به حملات نظامی بزنید و یا اینکه نگرش‌های مردم خود را شکل دهید. همچنین می‌توان شرایط شروع مختلفی را انتخاب کرد که سناریوهای متفاوتی را به وجود می‌آورد. در عین حال، رویدادهای استراتژیک نامنظم می‌توانند در روند بازی تأثیرات غیر منتظره‌ای داشته باشند.

این بازی اطلاعات جامع و مفصلی در خصوص مسائل زیر ارائه می‌دهد:

- دستورات جنگی برای نیروهای هوایی ایران و رژیم صهیونیستی.

- تجزیه و تحلیل زیرساخت‌های هسته‌ای و نفتی ایران.

- موشک‌های بالستیک ایران و موشک‌های بالستیک دفاعی رژیم صهیونیستی.

- اهداف نظامی تأسیسات هسته‌ای ایران، ترمینال‌ها و پالایشگاه‌های نفتی و فرودگاه‌ها.

- و شرایط مختلف شروع بازی.

وسایل بازی عبارتند از سه عدد کتاب که مشتمل بر بیش از ۱۰۰ صفحه توضیحات در خصوص بازی، قواعد آن، گزارشات، و اهداف جنگی است به همراه نقشه‌های منطقه، کارت‌های بازی و تخته و تاس.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com