وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش 598 به نقل از رادیو دیروز، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که تعداد قابل توجهی از استیضاح های مجلس، بوی خدمت نمی دهد و فقط دعوای بچه گانه ای بر سر اثبات قدرت سیاسی قوا به همدیگر و تمنایِ "طرحِ نام" است.
رادیو فردا ناشیانه و بدون توجه به عواقب درج چنین
خبر و نظری از علی مطهری، نماینده رد صلاحیت شده ای که بر اساس مصالح کشور، بدونِ بلیط وارد مجلس نهم گردید، مطالبی را منتشر کرد که قطعه ای از جورچینِ استیضاح های بی سابقه و مکرر مجلس نهم و هشتم را افشا می کند. تیتر خبری که علی مطهری برای رادیو فردا تهیه نمود این بود: "مطهری:بازداشت روزنامه‌نگاران برنامه بخشی از حکومت برای کنترل انتخابات است".
دولت احمدی نژاد که رکورددار استیضاح های متوالی شده، اگرچه مورد انتقادات جدی است اما حسابِ این انتقادات از استیضاح هایی که بیشتر بوی انتقام می دهد را باید جدا دانست. استیضاح هایی که همیشه بارقه های امید را در دل دشمنان نظام زنده نگه می دارد و خمیر مایه تولید ده ها خبر را به این خائنان می دهد.
وزارت اطلاعات و قوه قضائیه اگرچه غیر از مسوولیت تفهیم اتهام به مجرم، به لحاظ قانونی نیازی به تفهیم اتهام به هیچ فرد یا نهاد دیگری را ندارند، اما بیانیه ای صادر نمودند و در آن به اتهامات بازداشت شده گان اشاره شد. همان قانونی که در مجلس تصویب شده و آقایانی مانند مطهری بارها و بارها احمدی نژاد را به تخلف از آن متهم نموده و از وی و وزرایش سوال مطرح نمودند، به استقلال قوا تصریح نموده است. حال اگر چه این نهادها مستقل از قوه مقننه عمل نموده و نیازی به توضیح دادن برای حتی یک بازداشت به آن نیستند، علی مطهری با گردنکشی در مقابل قانون اعلام میکند که علت بازداشت ها برای من مبهم است و باید روشن شود!
به گفته های وی که رادیو فردا آن را با شعف منتشر نموده توجه فرمایید:
 
«احساس می‌کنم که بايد منتظر بازداشت‌های جديدی باشيم» اما «روز چهارشنبه ما يک تذکر به هيات‌رييسه داديم که در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد» و «اگر ببينيم اين موضوع تا مدتی ديگر حل نشود و به‌زودی برطرف نشود ما وارد اين فاز خواهيم شد. چون نگران موج جديد بازداشت‌ها هستيم. اگر ببينيم تذکر ما در صحن علنی مجلس کافی نيست حتما طرح سوال از وزير اطلاعات را مطرح خواهيم کرد» و «احيانا اگر نتيجه‌ای حاصل نشود و لازم باشد استيضاح خواهيم کرد.» 

حال مشخص است این نماینده که مانند پدرِ فکری اش موسوی، قبل از اعلام نتایج انتخابات مجلس عنوان نمود "اگر رأی نیاورم باید بررسی شود" چه در سر می پروراند.
جالب است که در غالب استیضاح ها و طرح سوال ها، مطهری فعالترین چهره و یا سخنران به عنوان نماینده علیه دولت است تا شاید وی در کنار توکلی، دوشادوشِ رادیو فردا و بی بی سی، همیشه در تهیه اخبارِ علیه کشور فعال باشند، مبادا نامشان در اذهان مردم گم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com