وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از آنکه سلطنت‌طلبان با وعده‌های غیر اخلاقی و خورشت فسنجان نتوانستند جزء تعداد انگشت شماری را در مقابل سفارت جمهوری اسلامی جمع کنند و به تبع آن نیز رضایت اربابان خود را کسب نکردند. تعدادی از سران سلطنت‌طلب مقیم آمریکا و اروپا پس از تماشای عکس‌ها و شنیدن گزارش تجمع مقابل سفارت ضمن ابراز نارضایتی از گردانندگان مراسم خواستند که برای تجمع روز ۲۲ بهمن مقابل پارلمان سوئد تعداد بیشتری را گرد هم جمع کنند. بدین ترتیب گردانندگان تجمع اعتراضی ۲۲ بهمن در مقابل پارلمان سوئد برای جلوگیری از رسوایی تازه و جلب رضایت اربابانشان تا آخر شب ۲۱ بهمن با رفتن به کمپ‌های پناهندگان در حومه استکهلم ضمن توزیع اعلامیه بین پناهجویان و دعوت آنان به تجمع مقابل پارلمان سوئد از رسوایی تکراری بودن و کم تعداد بودن پادوها جلوگیری کنند و جهت ترغیب آنان برای حضور در مراسم وعده‌هایی چون کمک مالی و دعوت به پارتی‌های شبانه را مطرح کردند.

سلطنت طلب

تجمع با شکوه سلطنت‌طلبان در مقابل سفارت ایران در سوئد

گروهک تروریستی انجمن پادشاهی با دو هفته تبلیغ سنگین و شبانه روزی نتوانست جز تعدادی پادوی تکراری کسی را زیر پرچم سلطنت‌طلبان جمع کند. جالب آن‌که علی‌رغم فیس‌بوک نوردی ۲۴ ساعته سلطنت‌طلبان و همچنین بریز و بپاش‌های فراوان تجمع 22 بهمن مقابل پارلمان سوئد رونقی نداشت و افسردگی در چهره سران سلطنت‌طلب به وضوح قابل مشاهده بود.

سلطنت طلب

گفتنی است که با وجود دادن وعده‌هایی چون دختران بدکاره و برگزاری مهمانی‌های غیر اخلاقی در منزل برخی سلطنت‌طلبان در سوئد به عنوان پاداش حمله به سفارت جمهوری اسلامی به غیر از همان افرادی که تعدادشان از انگشتان دو دست بیشتر نمی‌شود در این مراسم حضور نیافتند.

سلطنت طلب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:تجمع میلیونی,ضدانقلاب,سلطنت طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com